I
Irina69
Vieras
Hemmetti mulla palaa hihat ton likan unien kanssa, nyt olis pakko saada toteutettua se unikoulu, kun vaan tietäisi millä voimilla. Eksä on luvannut ottaa lomaa ja tulla auttamaan, näkis vaan ja kuulis kolinaa.. Mut tää on mennyt ihan mahdottomaksi, tyttö heräilee 30min - tunnin välein lähes läpi yön, osa syynä varmasti tuloillaan olevat hampaat, mut kun ei osaa nukahtaa itsekseen, niin äidin pitää jeesata takaisin uneen aina, ei vaan enää jaksaisi..
Tänään lastenvalvojalla sovittiin tapaamisajoiksi vähintään kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja torstaisin, sekä yksi viikonloppu (la-su) kuukaudessa. Lisäksi elarit saatiin sovittua, onneksi laskettiin siellä, olisin tyytynyt vähempään, kuin mitä nyt saan, joka penni on kuitenkin tarpeen. Sopimus on voimassa helmikuun loppuun, sitten on tilannetarkistus ja katsotaan pitääkö noita jotenkin muuttaa vai meneekö ok tällä sopimuksella.
Martha: Mun eksä täyttää 43 ensi vuonna, joten eipä noita toilailuja voi laittaa nuoruuden piikkiin, ehkäpä on vain jo niin piintynyt omiin tapoihinsa, ettei siksi enää suostu muuttaan tapojaan. Vanha koira ei opi uusia tapoja?
Huomenna kampaaja, toivottavasti eksä ei tee ohareita, sen pitäisi tulla tänne jo aamulla puoli kahdeksalta hoitaan tyttöä. Ihanaa, odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen muutamaksi tunniksi kampaajan hoiviin ja tukka on taas hyvin kun palaan kotiin. Tuntuu ihan kun olisi lomalle menossa ja onhan se vähän kuin miniloma, kun saa reilut kaksi tuntia vaan istua toisen hoivissa, eikä ite tarvi laittaa tikkua ristiin
Palaillaan taas, kauniita (ja pitkiä) unia kaikille ja varsinkin niille pienille kullanmuruille!
Tänään lastenvalvojalla sovittiin tapaamisajoiksi vähintään kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja torstaisin, sekä yksi viikonloppu (la-su) kuukaudessa. Lisäksi elarit saatiin sovittua, onneksi laskettiin siellä, olisin tyytynyt vähempään, kuin mitä nyt saan, joka penni on kuitenkin tarpeen. Sopimus on voimassa helmikuun loppuun, sitten on tilannetarkistus ja katsotaan pitääkö noita jotenkin muuttaa vai meneekö ok tällä sopimuksella.
Martha: Mun eksä täyttää 43 ensi vuonna, joten eipä noita toilailuja voi laittaa nuoruuden piikkiin, ehkäpä on vain jo niin piintynyt omiin tapoihinsa, ettei siksi enää suostu muuttaan tapojaan. Vanha koira ei opi uusia tapoja?
Huomenna kampaaja, toivottavasti eksä ei tee ohareita, sen pitäisi tulla tänne jo aamulla puoli kahdeksalta hoitaan tyttöä. Ihanaa, odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen muutamaksi tunniksi kampaajan hoiviin ja tukka on taas hyvin kun palaan kotiin. Tuntuu ihan kun olisi lomalle menossa ja onhan se vähän kuin miniloma, kun saa reilut kaksi tuntia vaan istua toisen hoivissa, eikä ite tarvi laittaa tikkua ristiin
Palaillaan taas, kauniita (ja pitkiä) unia kaikille ja varsinkin niille pienille kullanmuruille!