Kesäkuiset 2008

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolkyt ja risat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Facebook - mitenkä löydämme toistemme profiilit sieltä? Kun täällä ei ole näitä nimiä vilissyt?

Irina muistatko vielä mun nimen? :)

Onko jollain anonyymi sähköpostiosoite, et vois siihen lähettää oman nimensä ja sit sitä kautta vois hakea kavereiksi? Jipii.

Toivottavasti ei tuu ihan hel..tisti hullujen yhteydenottoja;) Mutta laittakaa viestiä mulle: sissi06 miukumauku gmail.com, niin kaivan teidät facebookista. Ja jos on ihan tosi tavallinen nimi, niin sit tuntomerkkejä:) PiP, sun viestit jäi mun työpostiin, joka ei nyt oo käytössä:(

Facebookissa päästäis myös katsoon meidän vauvojen kuvia. Hitto, nää enää oo mitään vauvoja, meillä pikku pirpana kapuaa jo melkein kokonaan ite syliin ja nyt kun konttaa sujuvasti (sekä nousee tietty polvillaan aina vain korkeammalle), on niin isoa tyttöä ja niin ihana:)

Niin ja mun nimellä kun haet, niin tulee myös yksi mun miehen sukulainen, jolla on melkein sama nimi kuin mulla, mut sen etunimi on kaksiosainen ja siinä on väliviiva. Mulla taas on vain yksi etunimi.

Mä olen tosi amatööri Facebookin kanssa, mutta laitan sulle mailia Irina.

Mä välillä olen koneella vauvan kanssa, ja se tykkää hakata näppistä. Vähän häiritsee, kun koko ajan aukeaa jotain valikoita (miten se sen tekee??) tai sivu skrollaa alas. Viimein keksin antaa sille toisen, irrallisen näppiksen eteen :) Tosin sit aina vahingossa painelen sitä itsekin...

Älä välitä Alessia, oon ihan yhtä amatööri kuin sinäkin. Mut pienten kanssa on kiva harjoitella, kun aina voi syyttää niitä, kun ite mokaa jotain;) Kaveripyyntö lähtenyt sullekin ja samalla tieto PiP:n henkilöllisyydestä:)

Nyt mukaan kaikki kynnelle kykenevät kesäkuulaiset, täällä on jotenkin vaikea jutella ja yrittää silti pysyä anonyymina.. Itsekin ollut facebookissa vasta 2-3 viikkoa, mutta ihan hyvä paikka pitää yhteyksiä ja helppokäyttöinen kuin mikä!

Laittakaa kuvia ja henkilöesittelyihin tietoa itsestänne. Jutut näkyy vaan ryhmäläisille ja asetuksista voi vaikuttaa siihen, ettei omaan profiiliin tule merkintää, kun kirjoitatte palstalle.

Kun mun profiliin tuli tuo kesäkuiset juttu niin heti on ihmisiä kyselemässä että pääseekö ryhmään. Eli haluatteko te, että päästän vain ne, jotka ovat olleet tässä ketjussa?

Mun mielestäni toi vois olla vain ellejen kesäkuulaisille. Meinaan vaan, että kun tarkoitus olisi päästä puhuun kaikista meidän jutuista vähän vapaammin, niin kuinka sit kävis kun porukkaa on muitakin, silloinhan ne samat jutut vois puhua täälläkin, jos haluis ne kaiken kansan tietoon. Mutta mitä mieltä muut on?

Se on nyt niin suljettu ryhmä kun suljettu olla voi. Vielä kun saatais väkeä sinne.

Missä esim angsteri ja katzu on? Ja Minttu. Kaikki aktiiviset.. Nyt on niin kiva kirjoitella, kun saa puhua oikeilla nimillä ja nimet saa kasvot. Sen takia itse jotenkin jäin taka-alalle ketjusta, kun oli niin tylsä kirjoitella koko ajan varoen. Odotusaikana se oli luonnollisempaa, kun vauvasta ei muutenkaan tiennyt mitään. Mut nyt on eri asia...

Lilybelle, Juulia, Äittä, Lynne ja muut nyt facebookkiin, mun meilin kautta nimi, niin onnistuu, on paljon helpompi puhua siellä, kun ei tarvitse koko ajan varoa esim. lapsen nimeä jne. Hopi hopi tytöt:)

Patistelen teitä muitakin nyt liittymään facebookin kesäkuisiin eli meiliä mulle ja asia etenee eli PiP ryhmän luojana kutsuu. Meitä on nyt siellä lisäkseni, PiP, Alessia, Martha ja Katzu.

Vieläkin patistelen teitä mukaan facebookiin, on paljon helpompi jutella kun nimimerkit saa kasvot ja pystyy puhumaan vauvoista heidän oikeilla nimillään jne. Mulle meiliä ja homma järjestyy, jos ei ole tuttua ennestään, niin nyt on hyvä syy opetella ja fb on tosi helppokäyttöinen sivusto.

Lähdetään tiistaina maalle, joten olen sen jälkeen muutaman päivän nettipimennossa eli laittakaa meiliä ennen tiistaita, niin ei tarvi odotella:)

vastaan tässä vaiheessa, että tulossa olen, kunhan jossain vaiheessa ehtisi??

Face book on täysin vieras vielä mulle, mutta kaveritkin on sinne patistaneet joten pitänee "kouluttautua" vielä vanhoilla päivillä tähänkin juttuun ;)
palaillaan! hyvää sunnuntain jatkoa!

Yhteistyössä