Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:....mun uhfo kalat ja kotilot sai sen sekoamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:....mun uhfo kalat ja kotilot sai sen sekoamaan
![]()
Ne söi iltapalaks meidän ketjun:kieh: :kieh: :kieh: :/
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:....mun uhfo kalat ja kotilot sai sen sekoamaan
![]()
Ne söi iltapalaks meidän ketjun:kieh: :kieh: :kieh: :/
....aika julmaa :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon tänään miljoona kertaa kieltänyt tota poikaa ettei juokse, hypi, juokse, loiki, juokse, riehu :kieh: :kieh: ....kun sen ei sais kun ne kitarisat on leikattu
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vitsi....mun pitää kyl mennä nukkumaan....aamulla olis töihin meno....yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kivikasa :wave:![]()
mites se siun miljuunan sivun kirjotelmas siittä jostain hermostosta etenee, jokos on valmista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kivikasa :wave:![]()
mites se siun miljuunan sivun kirjotelmas siittä jostain hermostosta etenee, jokos on valmista![]()
Ei ole lähelläkään valmista. :/ Tulin tänne vähän "lintsaamaan":ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kivikasa :wave:![]()
Ei ole lähelläkään valmista. :/ Tulin tänne vähän "lintsaamaan":ashamed:
juu hyvähän se välillä on vähän lintsatakkin, saa aivotkin vähän lepäillä ja palstaillessahan niit ei tunnetusti hirveesti taida tarttea![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:LöysiAjattelin just että paiskii valkosta ja pitäs taas alkaa uus.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:LöysiAjattelin just että paiskii valkosta ja pitäs taas alkaa uus.
Hetken oon täällä ja kohta saunaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:LöysiAjattelin just että paiskii valkosta ja pitäs taas alkaa uus.
Hetken oon täällä ja kohta saunaan =)
Mä odottelen naapuria kuoharilasilliselle*hyi huono äiti*
![]()
Muuten synttärit pidetty.
Meil elettiin aamulla kauhunhetkiä![]()