Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää heitti mut ulos:kieh:
ai...hyvä ku tulit takas sisälle..........eheheheheheheh...![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää heitti mut ulos:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kukis sä katosit naamakirjasta
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää heitti mut ulos:kieh:
![]()
![]()
![]()
*väsy*
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kukis sä katosit naamakirjasta
enkä kadonnu,vaa sie katosit.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää heitti mut ulos:kieh:
![]()
![]()
![]()
*väsy*
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kukis sä katosit naamakirjasta
enkä kadonnu,vaa sie katosit.
ei sua siel näy
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
![]()
Mul olis kaks laatikkoa tällaisia
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää heitti mut ulos:kieh:
![]()
![]()
![]()
*väsy*
no oot kyl aika väsy jos tuolle lohkasulle nauroit..............täyty myöntää et nauroin ittekki ittelleni.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........vähänkö oon hölmö.........
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää heitti mut ulos:kieh:
![]()
![]()
![]()
*väsy*
no oot kyl aika väsy jos tuolle lohkasulle nauroit..............täyty myöntää et nauroin ittekki ittelleni.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
........vähänkö oon hölmö.........
Ei saa oikein nukuttua tän kurkkukivun kanssa :kieh:
![]()
Kuola vaan valuu yöllä tyynylle kerpele :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis lähetin viestin ku heitti punkuks.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis lähetin viestin ku heitti punkuks.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää nakkas mut taas ulos :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen nukkuu...mul rupee pää olemaan tosi kipeä...johtuu tästä nuhasta....aamulla meinas migreeni iskeä ja nyt rupee taas oikein kunnolla särkemään...yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä taidan kanssa häippästä nukkumaan...tai ainaski yrittämään jos nukkuminen vaik onnistuisi. Öitä kaikille =):hug:
:heart: :heart: :heart: :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Öitä kaikille häippäsijöille, mä häviin tästä kans ettimään aamuksi kuteita. taas pitää ponkasta klo 6 pystyyn :kieh:
Öitä :wave: