Ketjuntappajat Osa 31

Smiley-jumping-into-autumn-leaves.gif

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mun täytyy herätä 4.50,joten nukkumaan meno ois ihan hyvä idea :D mutta täytyy kattoa BB :whistle:

Eihän tuohon aikaan ole edes sikakaan pierassu :o

no,enpä mä muutakaan voi,kun työt alkaa 6.00..se hyvä puoli siinä on,et pääsee 14.00 kotiin :D jää aikaa muullekkin elämälle :xmas: jos semmosen joskus jostain sais :laugh:

mun täytyy herätä 4.50,joten nukkumaan meno ois ihan hyvä idea :D mutta täytyy kattoa BB :whistle:

Eihän tuohon aikaan ole edes sikakaan pierassu :o

no,enpä mä muutakaan voi,kun työt alkaa 6.00..se hyvä puoli siinä on,et pääsee 14.00 kotiin :D jää aikaa muullekkin elämälle :xmas: jos semmosen joskus jostain sais :laugh:
:hug: Ei kyl käy kateeksi noin aikainen herätys.

Muuta elämää :o Mitä se on :snotty: :o Olis edes elämää tuol korvavälissä vaan joteskin tuntuu siltä että ei siel muuta ole kuin pari pientä pölypalleroa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja onnar:
:wave: en jaksa enää kauvaa valvoo teijän kanssa ku aamulla pitää herää 04.00 ja lähtee töihi...hetken viellä kattelen ja pyörin palstalla :)

aamu neljältä :o |O |O |O :hug: :hug: :hug: :hug:

jep,kaikkeen tottuu =) huono puoli on että tässä mä nyt istun silmät ristissä,välillä ne jo lupsuilee kiinnikkin... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Häjylaattori :D :wave:

Juhuu....Kiveskasa :D :wave: :laugh: ......pitäsköhän nikki uusia Häjylaattoriksi :whistle:

:whistle: :laugh: :laugh: Vaihda vaan :D Oot sitten niinkusta häjyläisen ja terminaattorin epillaattorin cocktaili :D :D :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: kuulostaa kyl hyvältä......*pohtii asiaa* :D

Yhteistyössä