Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mun täytyy herätä 4.50,joten nukkumaan meno ois ihan hyvä ideamutta täytyy kattoa BB
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mun täytyy herätä 4.50,joten nukkumaan meno ois ihan hyvä ideamutta täytyy kattoa BB
![]()
Eihän tuohon aikaan ole edes sikakaan pierassu![]()
:hug: Ei kyl käy kateeksi noin aikainen herätys.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mun täytyy herätä 4.50,joten nukkumaan meno ois ihan hyvä ideamutta täytyy kattoa BB
![]()
Eihän tuohon aikaan ole edes sikakaan pierassu![]()
no,enpä mä muutakaan voi,kun työt alkaa 6.00..se hyvä puoli siinä on,et pääsee 14.00 kotiinjää aikaa muullekkin elämälle :xmas: jos semmosen joskus jostain sais
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onnar::wave: en jaksa enää kauvaa valvoo teijän kanssa ku aamulla pitää herää 04.00 ja lähtee töihi...hetken viellä kattelen ja pyörin palstalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onnar::wave: en jaksa enää kauvaa valvoo teijän kanssa ku aamulla pitää herää 04.00 ja lähtee töihi...hetken viellä kattelen ja pyörin palstalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja onnar::wave: en jaksa enää kauvaa valvoo teijän kanssa ku aamulla pitää herää 04.00 ja lähtee töihi...hetken viellä kattelen ja pyörin palstalla![]()
aamu neljältä|O |O |O :hug: :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Häjylaattori:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Edellinen ketju rupes Vittuilee :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Häjylaattori:wave:
Juhuu....Kiveskasa:wave:
......pitäsköhän nikki uusia Häjylaattoriksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Edellinen ketju rupes Vittuilee :kieh: :kieh:
Niin alko :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Häjylaattori:wave:
Juhuu....Kiveskasa:wave:
......pitäsköhän nikki uusia Häjylaattoriksi
![]()
![]()
![]()
Vaihda vaan
Oot sitten niinkusta häjyläisen ja terminaattorin epillaattorin cocktaili
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Edellinen ketju rupes Vittuilee :kieh: :kieh:
Niin alko :kieh:
Kui se kehtas:kieh: :kieh: