KETJUNTAPPAJAT Osa 7

gm

Tässä olis kaikille joille kelpaa :D
 
No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:

Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:

Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/


Ihan ensin iso :hug: ja vielä toinenkin :hug:
Et takuulla ole mikään ulkopuolinen. Ei näistä jutuista aina ittekkään tahdo päästä perille mutta niin sitä täällä vaan läppää heitellään aiheesta kuin aiheesta ja usein myös aiheen vierestä.
Ei saa luovuttaa |O |O :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:

Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/

voi siuta höpöä :hug: ...et sie oo mikää ulkopuoline,siehä kuulut kalustoo niiku kuka vaa tai ollaa sit porukal niit ulkopuolisii... :D :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:

Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/


Ihan ensin iso :hug: ja vielä toinenkin :hug:
Et takuulla ole mikään ulkopuolinen. Ei näistä jutuista aina ittekkään tahdo päästä perille mutta niin sitä täällä vaan läppää heitellään aiheesta kuin aiheesta ja usein myös aiheen vierestä.
Ei saa luovuttaa |O |O :hug: :hug: :hug:

Kiitos haleista, heti piristi mieltä. :D
No ehkä mie sitten koitan vielä mukana pyristellä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:

Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/


Ihan ensin iso :hug: ja vielä toinenkin :hug:
Et takuulla ole mikään ulkopuolinen. Ei näistä jutuista aina ittekkään tahdo päästä perille mutta niin sitä täällä vaan läppää heitellään aiheesta kuin aiheesta ja usein myös aiheen vierestä.
Ei saa luovuttaa |O |O :hug: :hug: :hug:

Kiitos haleista, heti piristi mieltä. :D
No ehkä mie sitten koitan vielä mukana pyristellä. :)

No nyt kuulostaa jo ihan oikealta ketjuntapolta =) :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:

Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/

voi siuta höpöä :hug: ...et sie oo mikää ulkopuoline,siehä kuulut kalustoo niiku kuka vaa tai ollaa sit porukal niit ulkopuolisii... :D :hug: :hug:

Niin että kun sohvalle istuu niin voipi huomaamatta miun päälle istua, kun kalustoon kuulun. |O :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
suklis vei mun makkarat :o :o :o

älä nyt valita,mitäs tarjosit...joskus voi käyvä nii et jääp itte iha ilma... :laugh:

*näppäilee pizzataxin numeroa* :D

Tulehan sitten tarjoamaan sitä pitsaakin. :p

*solmii jo lenkkareiden nauhoja*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:

Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/

voi siuta höpöä :hug: ...et sie oo mikää ulkopuoline,siehä kuulut kalustoo niiku kuka vaa tai ollaa sit porukal niit ulkopuolisii... :D :hug: :hug:

Niin että kun sohvalle istuu niin voipi huomaamatta miun päälle istua, kun kalustoon kuulun. |O :laugh:

:laugh: joo,voisha tuon asian noikii ilmasta... :laugh:
 

Yhteistyössä