Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hk:n blåååt on ny uunissa![]()
Voi vitsi, maistuis kyllä mullekkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hk:n blåååt on ny uunissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
Jotenkin mie taas on pudonnut kelkasta, kun en oo kerennyt taas täällä pyörimään. Taidan luovuttaa tän ketjuntapon ihan suosiolla. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
Jotenkin mie taas on pudonnut kelkasta, kun en oo kerennyt taas täällä pyörimään. Taidan luovuttaa tän ketjuntapon ihan suosiolla. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hk:n blåååt on ny uunissa![]()
Voi vitsi, maistuis kyllä mullekkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
Tässä olis kaikille joille kelpaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
Tässä olis kaikille joille kelpaa![]()
voi mie iha piene siis tosi piene palase ottaa...en oikee tykkää lenkist.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
Tässä olis kaikille joille kelpaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:
Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:
Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:suklis vei mun makkarat![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:suklis vei mun makkarat![]()
![]()
![]()
älä nyt valita,mitäs tarjosit...joskus voi käyvä nii et jääp itte iha ilma...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:suklis vei mun makkarat![]()
![]()
![]()
älä nyt valita,mitäs tarjosit...joskus voi käyvä nii et jääp itte iha ilma...![]()
*näppäilee pizzataxin numeroa*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:
Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/
Ihan ensin iso :hug: ja vielä toinenkin :hug:
Et takuulla ole mikään ulkopuolinen. Ei näistä jutuista aina ittekkään tahdo päästä perille mutta niin sitä täällä vaan läppää heitellään aiheesta kuin aiheesta ja usein myös aiheen vierestä.
Ei saa luovuttaa |O |O :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:
Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/
Ihan ensin iso :hug: ja vielä toinenkin :hug:
Et takuulla ole mikään ulkopuolinen. Ei näistä jutuista aina ittekkään tahdo päästä perille mutta niin sitä täällä vaan läppää heitellään aiheesta kuin aiheesta ja usein myös aiheen vierestä.
Ei saa luovuttaa |O |O :hug: :hug: :hug:
Kiitos haleista, heti piristi mieltä.![]()
No ehkä mie sitten koitan vielä mukana pyristellä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:
Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/
voi siuta höpöä :hug: ...et sie oo mikää ulkopuoline,siehä kuulut kalustoo niiku kuka vaa tai ollaa sit porukal niit ulkopuolisii...:hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:suklis vei mun makkarat![]()
![]()
![]()
älä nyt valita,mitäs tarjosit...joskus voi käyvä nii et jääp itte iha ilma...![]()
*näppäilee pizzataxin numeroa*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Menikse suklis samointein ruokalevolle.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No kun jotenkin mie tunnen itseni välillä ulkopuoliseks, a päivä menee jos meinaan teidän jutuista päästä perille että saan ne miljuuna sivua luettua mitä päivän aikana kirjoittelette. :kieh:
Mie vaan taidan nyt olla joteskin herkkistuulella kun esikko jäi eilen mummille yökylään. :/
voi siuta höpöä :hug: ...et sie oo mikää ulkopuoline,siehä kuulut kalustoo niiku kuka vaa tai ollaa sit porukal niit ulkopuolisii...:hug: :hug:
Niin että kun sohvalle istuu niin voipi huomaamatta miun päälle istua, kun kalustoon kuulun. |O![]()