KETJUNTAPPAJAT Osa 7

mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

Hienoa. Onnea kovasti työpaikasta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

Hienoa. Onnea kovasti työpaikasta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

kiitos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

Wow, onneks olkoon. :flower:
Juu nu viikonloput taitaa kyllä kaikkein annattavimpia olla. Ja mukava kun ei tarvii miettiä tuon hoitopaikan suhteen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.

näettä te :D mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täällä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.

näettä te :D mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täällä :D

sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo. :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:

Ota nyt kuitenkin varmuuden vuoksi Rennietä jos alkaapi närästää :D :laugh:

No kun meillä ei oo kun Samariinia ja siihen mie en koske kuin väkipakolla. |O

Tai heiiii...aktivia auttaa, niin ne ainakin telkkarissa väittää. Ota sitä että sulaa ne legot paremmin. Olis se kyl kauheeta paskoa palikkapaskaa. :o :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.

näettä te :D mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täällä :D

sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo. :D :D :D

kyl me nyt vaan nähdään :kieh: mun on nukutetytava hurris ja joka iltahan mä teille silloin näpyttelen.....yritin muuten yks päivä nukuttaa et luinkin kirjaa.....eipä nukkunut.....heti kun otin koneen niin silmät meni kiinni :o :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mul on nyt tärkeetä asiaa :D ....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille :D eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin :D

sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.

näettä te :D mä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täällä :D

sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo. :D :D :D

kyl me nyt vaan nähdään :kieh: mun on nukutetytava hurris ja joka iltahan mä teille silloin näpyttelen.....yritin muuten yks päivä nukuttaa et luinkin kirjaa.....eipä nukkunut.....heti kun otin koneen niin silmät meni kiinni :o :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:
 

Yhteistyössä