Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
Hienoa. Onnea kovasti työpaikasta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pitää viedä toi täystuho hurrikaani nukkumaan :kieh: sen nukkuma aika on just nyt :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
Ota nyt kuitenkin varmuuden vuoksi Rennietä jos alkaapi närästää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.
näettä temä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täällä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällä sataa lunta kun esterin takapuolesta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tääl on kummitus![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
Ota nyt kuitenkin varmuuden vuoksi Rennietä jos alkaapi närästää![]()
![]()
No kun meillä ei oo kun Samariinia ja siihen mie en koske kuin väkipakolla. |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.
näettä temä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täällä
![]()
sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on nyt tärkeetä asiaa....mä meen tekee viikonloppuja alkaen 1.3 polille
eli teen la ja su ja viikot oon kotona....lapsille ei tarvi hoitopaikkaa ja kivasti saa kuiteskin viikonlopuista rahaa, kun saa lisäksi kotihoidon tuenkin
![]()
sehä o tosi kiva juttu eli siuta ei sit viikonloppusi tääl näy...hyvä ku ilmotit muute mie oisin olt iha huolissain et missä sie oot.
näettä temä teen klo.9-17 vuoroja, joten iltasin kun hurrista nukutan oon täällä
![]()
sie oot väsyny ja siu pitää illat olla miehen kaa laatuaikaa viettämäs eli ei myö nähhä siuta sillo.![]()
![]()
![]()
kyl me nyt vaan nähdään :kieh: mun on nukutetytava hurris ja joka iltahan mä teille silloin näpyttelen.....yritin muuten yks päivä nukuttaa et luinkin kirjaa.....eipä nukkunut.....heti kun otin koneen niin silmät meni kiinni![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Olipas hyvää palikka&legosoppaa tuo kakkonen keitellyt. :xmas:
oliks mausteet kohallaa?
![]()