KETJUNTAPPAJAT Osa 7

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Vai saunapyromaaneja sitä ollaan ;)

vakkiksella on varmaan hyvä kotivakuutus :D


:D :D :D :saint: :saint:

Ja sitten ne raavaat uroot palosotilaat saapuu kiiltävine punaisineen autoineen pelastamaan avutonta naisparkaa :saint:


:p :p :p :p *bensaa liekkeihin*
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:wave: Minä oon vaan HB tuttujen kesken :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:wave: Minä oon vaan HB tuttujen kesken :D


erittäi hauska tutustua siuhu hb. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D


kivis muru ei nyt vejä hernettä yhtää nekkuu,oisit ylpiä ittestäs...meije tappaja. :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D


kivis muru ei nyt vejä hernettä yhtää nekkuu,oisit ylpiä ittestäs...meije tappaja. :D :D :D

en mää vedäkkään. Kuopus vaan vetää niitä herneitä omasta nenästään ja esittelee löydöksiään ylpeänä :laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D


kivis muru ei nyt vejä hernettä yhtää nekkuu,oisit ylpiä ittestäs...meije tappaja. :D :D :D

en mää vedäkkään. Kuopus vaan vetää niitä herneitä omasta nenästään ja esittelee löydöksiään ylpeänä :laugh: :laugh: :laugh:


:laugh: :laugh: :laugh: mie penskana keräsin räkää paperille ja sit söin ku ol tarpeeks pal. :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D


kivis muru ei nyt vejä hernettä yhtää nekkuu,oisit ylpiä ittestäs...meije tappaja. :D :D :D

en mää vedäkkään. Kuopus vaan vetää niitä herneitä omasta nenästään ja esittelee löydöksiään ylpeänä :laugh: :laugh: :laugh:


:laugh: :laugh: :laugh: mie penskana keräsin räkää paperille ja sit söin ku ol tarpeeks pal. :laugh: :laugh: :laugh:

:x :x :x :x :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D


kivis muru ei nyt vejä hernettä yhtää nekkuu,oisit ylpiä ittestäs...meije tappaja. :D :D :D

en mää vedäkkään. Kuopus vaan vetää niitä herneitä omasta nenästään ja esittelee löydöksiään ylpeänä :laugh: :laugh: :laugh:


:laugh: :laugh: :laugh: mie penskana keräsin räkää paperille ja sit söin ku ol tarpeeks pal. :laugh: :laugh: :laugh:

:x :x :x :x :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Minä en taida kehtaa edes kertoa mitä mun kaveri keräs tulitikkuaskiin, oon siit vielki niin järkyttynyt.. :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D


kivis muru ei nyt vejä hernettä yhtää nekkuu,oisit ylpiä ittestäs...meije tappaja. :D :D :D

en mää vedäkkään. Kuopus vaan vetää niitä herneitä omasta nenästään ja esittelee löydöksiään ylpeänä :laugh: :laugh: :laugh:


:laugh: :laugh: :laugh: mie penskana keräsin räkää paperille ja sit söin ku ol tarpeeks pal. :laugh: :laugh: :laugh:

:x :x :x :x :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Minä en taida kehtaa edes kertoa mitä mun kaveri keräs tulitikkuaskiin, oon siit vielki niin järkyttynyt.. :o

Pakko kertoo kun aloitit jo :kieh: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
juhuu ystävät, :D :wave: mitäs peliä tää taas on,missäs kutonen? :o :o :o

Valitettavasti, mitäs tuo KK sanoi, että siihen ei voinut enää tallentaa. Käsittämätöntä. :(


kivis tuhoo ain kaikki ketjut. :D mie oon sit kukis kavereitten ja vaiks vähä vieraampieki keske. :D :wave:

:ashamed: :whistle: :kieh: :D


kivis muru ei nyt vejä hernettä yhtää nekkuu,oisit ylpiä ittestäs...meije tappaja. :D :D :D

en mää vedäkkään. Kuopus vaan vetää niitä herneitä omasta nenästään ja esittelee löydöksiään ylpeänä :laugh: :laugh: :laugh:


:laugh: :laugh: :laugh: mie penskana keräsin räkää paperille ja sit söin ku ol tarpeeks pal. :laugh: :laugh: :laugh:

:x :x :x :x :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Minä en taida kehtaa edes kertoa mitä mun kaveri keräs tulitikkuaskiin, oon siit vielki niin järkyttynyt.. :o

Pakko kertoo kun aloitit jo :kieh: :D

En minä pysty... oikeesti, oltiin jo aika isoja tyttöjä silloin... :/ No, ok... kerron sitten. Hänel oli tulitikkuaskis ekoja omia häpykarvoja ja hän nuuhki niitä. Minusta räkäpalleroiden syöminen on aika ok tohon verrattuna. :D
 

Yhteistyössä