kuulkaa murut miu o häippästävä hetkeks,ku miu rakas örmykörmy haluu tulla koneelle...nähhää kohta...
:wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kaikkee mahollist oon kyl teht,mut en tota...enhä mie sit nii outo ookkaa...
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:taasko sitä ollaan nusastu kun on tuollainenhymy
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onko teil nyt uus vai vanha palsta käytös?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en oikein osaa päättää :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en oikein osaa päättää :kieh:
mie päätän siu puolest...vanha.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:taasko sitä ollaan nusastu kun on tuollainenhymy
![]()
nii eile.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:taasko sitä ollaan nusastu kun on tuollainenhymy
![]()
nii eile.![]()
Aikamoiset kyydit oot sitten saanu kun on suupielet viäläkin korvasta korvaan :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul o vanha nii kaua ku o mahollista se pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda::wave: määki taas tääl. Mulla on uus palsta.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin 20minsaa ja 11km![]()