KETJUNTAPPAJAT Osa 7

KUKKOKIEKUUUUUUUUUUU |O |O |O |O
cock.gif
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
iha tyhmää,ei saa enää vanhaa palstaa näkymää...tää o pepusta...en kyl tykkää,en varmast. |O


Sä totut kyllä...sun on pakko :hug:

ei oo pakko,lopetan koht koko palstailun...TAHTOO VANHAN TAKASIN... |O |O |O .............nii joo huomenta vaa siullekii. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
iha tyhmää,ei saa enää vanhaa palstaa näkymää...tää o pepusta...en kyl tykkää,en varmast. |O


Sä totut kyllä...sun on pakko :hug:

ei oo pakko,lopetan koht koko palstailun...TAHTOO VANHAN TAKASIN... |O |O |O .............nii joo huomenta vaa siullekii. :D

Sä oot liian riippuvainen ketjuntaposta :kieh: Ei onnistu lopettaminen, hirveät vierotusoireet iskevät jo seuraavana päivänä. :kieh: Kylmä hiki valuu ja kauhea tärinä päällä |O |O |O
Nii että paree tottua vaan |O :hug:

:D :D :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
iha tyhmää,ei saa enää vanhaa palstaa näkymää...tää o pepusta...en kyl tykkää,en varmast. |O


Sä totut kyllä...sun on pakko :hug:

ei oo pakko,lopetan koht koko palstailun...TAHTOO VANHAN TAKASIN... |O |O |O .............nii joo huomenta vaa siullekii. :D

Sä oot liian riippuvainen ketjuntaposta :kieh: Ei onnistu lopettaminen, hirveät vierotusoireet iskevät jo seuraavana päivänä. :kieh: Kylmä hiki valuu ja kauhea tärinä päällä |O |O |O
Nii että paree tottua vaan |O :hug:

:D :D :D

:ashamed: :ashamed: :ashamed: oot nii viksu,sie tiijet kaiken ain oikei päi...niihä siin vois käyvä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miekii oon olt ahkera.kävin koira kaa lenkil,sit mie trimmasin sitä ja se o eräänlaist jumppaa...pesul kävin,ai nii imuroin taas vähäse.aamupala o viel ottamatta.

Hyvä tyttö kun oot ahkeroinu :)

Trimmausjumppaa :D Pitääkö siitä koirulista ottaa niskalenkkiote kun trimmailee. :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miekii oon olt ahkera.kävin koira kaa lenkil,sit mie trimmasin sitä ja se o eräänlaist jumppaa...pesul kävin,ai nii imuroin taas vähäse.aamupala o viel ottamatta.

Hyvä tyttö kun oot ahkeroinu :)

Trimmausjumppaa :D Pitääkö siitä koirulista ottaa niskalenkkiote kun trimmailee. :o

:laugh: melkei,ku aluks se ain sählää...kyllä se jumpast käyp. :laugh:
 

Yhteistyössä