Kevään 2009 yrittelijäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sida82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Livia: Laparoskopia ei ole mikään iso leikkaus, vaan tehdään päiväkirurgissa nukutuksessa ja kotiutus on samana päivänä. Voinnista riippuen saa sitten sairauslomaa muutamasta päivästä pariin viikkoon. En olisi kamalan huolissani mahdollisesta leikkauksesta, mulle se olis ollut helpotus vaan endon laajuuden selvittämiseksi. Nyt en tosiaan tiedä kuinka laaja se on, mutta sisätutkimuksellakin on arveltu, että jossain suolen tietämillä endoa ainakin on.

Mä kävin gynellä alkusyksystä, menkat käynnistettiin ja sain raskaaksiyrittämisen oheen clomit ja luget kolmen kierron ajaksi, mutta niistä ei apua ollut. Nyt mennään tätä ihme kiertoa eikä menkoista tietoakaan. Ehkä viikonloppuna testaan ja viimeistään parin viikon päästä menen uudestaan gynelle tästä juttelemaan.

Niin, nyt on siis tosiaan kp 37 / 31-32 TAI kp 16/20-32. Vähän outo tilanne.

katriina_ , niin just, mä jotenkin jo kauhulla ajattelin että tyyliin koko maha auki ja sitä rataa. Varmasti olisi sunkin kohdalla helpottavaa niin oireiden kannalta kuin senkin kannalta, että saisit tietää,miten laajalle se endo on levinnyt. Sulla kieltämättä outo tilanne kierron suhteen, ehkä itsekin testailisin viikon-parin välein, jos ei menkkoja kuuluisi.

Taas koulujuttujen pariin...

meillä oli tänään nyt se ensimmäinen käynti naisten tautien poliklinikalla lapsettomuustutkimuksiin. Tällä ensimmäisellä kerralla selvisi, että miehen siittiöt on hyvälaatuisia eli hänet voidaan sulkea pois "ongelmakohdasta".
Mulle tehtiin uä-tutkimus (siinä miehen silmien alla..heh hehe... ei oikein mies ymmärtänyt miksi gynetutkimus piti tehdä siinä hänen läsnäollessa-oli siis kova paikka hänelle...niin ja totesi että onpa helppo olla mies:), missä todettiin selvät pco-munasarjat. Lääkäri kirjoitti uudet reseptit terolutia, clomifenia ja uutena nyt metforemia (kuulemma tosi hyvä mahdollisuus raskautua ton lääkkeen avulla). Seuraavana kp4-7 menen munatorvien aukiolotutkimuksiin ja verikokeisiin...
Että peli on nyt sitten avattu:) !! Jotenkin kiva olo, vaikka mies taas heräsi todellisuuteen että oikeestikko meille pentu?! Sanoin että joo..eikä siinä sit sen kummenpaa. Nyt tuli niiiiin pitkälti omaa napaa, mutta toivottavasti tästä on apua muillekin, jotka miettii lapsettomuustutkimusten aloittamista. Siis suosittelen!!

Sida kp14/38

Mulla alkoi eilen kummallinen, ruskehtava vuoto. Se on hyvin vähäistä, en ole edes käyttänyt pikkuhousunsuojaa, mutta vessassa käydessä sen kyllä huomaa. Olen tässä nyt miettinyt, että mahtaako kyseessä olla kuukautiset, jotka siis olisivatkin alkaneet vajaan viikon etuajassa vai voisiko kyseessä olla se paljon puhuttu kiinnittymisvuoto, josta keskustelupalstoilla aina puhutaan, mutta josta mä en ainakaan onnistunut googlaamaan mitä asia-artikkelia... Hmm. Kummallista.
Alavatsasta vähän nippailee välillä, mutta muuten ei ole mitään oireita ja toi vatsannipistelykin on niin pientä, että en olisi varmaan entisessä elämässäni (siis ennen tätä vauvahaavetta) koko hommaa edes huomannut.

Huomenta tyttelit,

kiva kuulla, että Sida on päässyt "avaamaan pelin" ja että lääkärin viesti on kannustava.:) Ja toivotaan, että Elinan vuoto on nimenomaan sitä kiinnittymisvuotoa.

ON: meneillään kiertopäivä 21. Kipujen perusteella ovis oli varmaan siinä kp 15. Piinaviikko on siis edessä. Vähän jotain vatsatuntemuksia taas kuvittelen ja jotenkin tuntuu (anteeksi avoimuuteni!) että alapää on turvoksissa. En mä tosin tiedä, voiko se mitenkään liittyä tähän. Valkovuoto ei loppunut ovikseen, mutta saas nyt nähdä.

Ihanaa viikonloppua kaikille,

Lilli

Jännääjät:
Ansku81, yk11, 16.1.
Pilvi82, yk6, (1), 19.1.
Katriina _, yk4 (2) 24.1.
Elina77, yk2, (1), 2.2.
Lilli81, yk8, (1), 4.2.
Nelli 79, yk6, 8.2.
Lidia, yk1, (1), 8.2.
Veera81, yk9 (1), 9.2.
Kisu_mirri yk3 (2), 13.2? (kierto sekaisin)
Sida82, yk4, (1), 20.2.?
Sari_80, yk2, (1), 21.-28.2.?
Kinuski5, yk8, (1), 25.2.
Haaveilija* yk3, (1), ?
pieni-suuri toivomus, yk4, (1), kierto täysin sekaisin

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Homegirl80, +12.12. (yk7)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Suvipilvipäivikki, +1.1.2009 (yk4)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Sipuli 09, +5.1.2009 (yk2)
Chili28 +27.1.2009 (yk4)

Hei,
tällaista on pitänyt kysellä, että millaista tehdän alkoholinkäyttö on tän yrittelyn aikana.
Ootteko luopuneet kokonaan, vähentäneet vai entiseen malliin?

Mä en ole luopunut, koska jotenkin olen ajatellut, että ennen suunnilleen rv 8:a ei siitä ole haittaa masuasukille. Mutta useimmiten oviksesta menkkoihin juominen on rajoittunut muutamaan punkkulasilliseen. Hih, en mä muutenkaan mikään ahne juomari ole, mutten toisaalta lasiin syljekään,

Lilli

Oon sun kanssa Lilli ihan samaa mieltä. En ole mäkään luopunut, mutta on sen käyttö vähentynyt. Eikä sitä enää jaksa lähteä joka viikonloppu baariin, vaan mieluummin lepää kotona. En kuitenkaan rupea elämään kuin olisin raskaana, ennenkuin saan sen plussan oikeasti. Sitten tietysti olen kokonaan juomatta.

Tässä kattelin tuota plussanneitten listaa.. Hyvin on tasaseen tahtiin joka kuukausi tullut plussia, saapa nähdä ketkä ensi kuussa. Ensi viikolla on mulla jännät paikat. Plussatuulia puhaltelen kaikille. :)

- Veera81 kp 25/26-33 -

Sida, kiva kuulla että oli positiivinen käynti teillä. Muutenkin mukava tietää vähän faktaa että mitä siellä tapahtuu jos joskus tulee itsellä eteen.

Lilli, mä vastasinkin jo tuolla yhteen aikaisempaan ketjuun alkoholin käytöstä että mun mielestä normaalielämää ei saa tai en mä ainakaan halua lopettaa vaikka onkin vauvan yritys meneillään. Jo siksi että jos kokonaan keskittyy vaan "vauvantekoon" niin helposti alkaa stressailemaan turhia. Eli mä käytän edelleen alkoholia kohtuusäännöllisesti enkä ainakaan toistaiseksi ole ajatellut ryhtyväni absolutistiksi vauvahaaveilun takia :)

Veera, meillä on aika samoihin aikoihin ensi viikolla jännäyspäivät, toivottavasti tärppää :)

Viikonloppuja kaikille!!

Viimeeksi olin niin omanapainen etten muistanut pahoitella Kinuski siun tätin tuloa..plääh..:( Ai, teilläkin on pian tulossa lääkärikäynti! Se on kyllä hyvä selvittää mistä kiikastaa, kun teilläkin on "jo kahdeksas yrityskerta. Oletko käynyt missään aikaisemmissa tutkimuksissa? ja onko sinulla mitään lääkinnällisiä apukeinoja vielä käytössä?

Elina toivotaan tosiaankin, että se on sitä kuuluisaa kiinnitymisvuotoa!!! Peukkuja bd! Meinaatko heti tärppipäivänä testata? Ja tänne heti kertomaan tulos:) *en mä mitenkään utelias ole teidän plussauksista..*hih*

Lillillä on kans hyviä oireita ja toivotaan että ne tuo sen toivotun tuloksen, bd bd. Tuosta alkoholin käytöstä en osaa sanoa, kun itse kuulun tuohon absolutisti-sakkiin.. en siis ole mikään alkoholin vihaaja, mutta ei vain ole koskaan tullut maistettua. Mutta tuskin elämää tarvittoo alkoholinkaan osalta muuttaa aikaisemmin kuin tietää olevansa raskaana. Jos siis sitä alkoholia nauttii kohtuudella.
Vaikkakin meidän "lapsettomuuslääkäri" sanoi, että hoitoon pääsy edellyttää ehdotonta tupakkalakkoa ja alkoholittomuutta molemmilta. Onneksi se ei tuota ongelmia miehellekkään.

Nellille ja Veeralle paaalljjoon plussatuulia seuraavalle viikolla..*puuh* Onko lupaavia oireita ilmaantunut?

Sida kp 17/38, täällä luultavasti ovis käsillä, joten sitä hyödyntämään koko viikonlopuksi;)

Äääh, kiinnitymisvuoto oli toiveajattelua. Kuukautisethan sieltä tulla tulvahtivat parin päivän tiputtelun jälkeen. Yritys on meillä niin alussa, että en mä nyt mitenkään supermasentunut tästä ole, mutta tietty vähän harmittaa. Eniten ehkä harmittaa se, että kierto näköjään on aika sekaisin, viimeksi päiviä 34, nyt 28. Ovulaation bongaaminen vaikeutuu, jos sitä nyt edes tapahtuu joka kuukausi. Hohhoijaa.

P.S. Luoja, nämä Suomen Euroviisu-ehdokkaat on toinen toistaan hirveämpiä... :-0

Iltaa kaverit. Täällä pitkästä aikaa vietän koti-lauantaita, punaviinilasin ja takkatulen äärellä, aika ihanan rentouttavaa. :)

Elina, pahoittelut tädin johdosta. Toivotaan että sun kierto tasaantuu. Millainen se oli ennen pillereitä, yleensä kai palaantuu about saman mittaiseksi, ennemmin tai myöhemmin?

Sida, tuossa loppusyksystä kävin muutaman kerran gynellä ja tehtiin kierronseurantaa, kun olin epävarma tapahtuuko ovis. KUn en saanut millään testeillä plussaa eikä mitään limojakaan näkynyt. Ekat pari yrityskuukautta meni aika hämärässä, en tarkkaillut itseäni yhtään joten en tiedä oliko ovista silloin. Sitten oli 3kk jolloin en löytänyt ovista millään, eikä ultrassakaan näkynyt. Sitten yhtäkkiä yk6 ovis tapahtuikin (gynelläkin todettu), ja samoin nyt yk7 sain ovisplussan. Eli nyt olen ihan tyytyväinen kun on ollut sentään chanceja, ja kovasti tietty toivon että ovikset jatkuisivat sen aikaa että raskautuisin... Mitään lääkkeitä en ole saanut. Miehen simpat olisi tarkoitus tutkituttaa ennen ekaa lapsettomuuskäyntiä eli nyt helmikuun aikana. Jännittää kyllä aika lailla se hoitoihin lähteminen, ja ihan mielettömästi toivoisin että tärppi tulisi ennen sitä, kaksi kiertoa tässä on jäljellä mahiksia...

Niin joo, tuosta alkoholinkäytöstä, minulle gyne sanoi että ihan normaalisti voi elää siihen saakka kunnes tietää olevansa raskaana. Eli en ole siitä murehtinut, kun ihan kohtuukäyttäjä kuitenkin olen, ja välillä menee viikkoja ilman yhtäkään annosta. Ja olen myös ymmärtänyt että siihen asti kunnes alkio liittyyä äidin verenkiertoon (joka tapahtuu viikoilla 6-8) ei mitään hätää ole kun siihen asti se on täysin suljetussa omassa maailmassaan.

Heips kaikille! Mulla menee näitten kirjautimisten kanssa hermo. En pääse mukamas tänne sivuille tunnuksillani kirjautumaan, ei siis ilmeisesti ollut aktivoinut nimimerkkiäni, vaikka niin ilmoitti. Nyt olen yrittänyt jo monta monta kertaa vaihtaa salasanaa ja ei onnistu!!!!! argh!!!! Saas nyt nähdä viitinkö kirjoitella tänne enään, kun ei viiti olla joka kerta eri nimimerkillä.. Ei tää nyt voi olla noin vaikeeta, mutta missä lie vika!!! Tämän vuoksi, en ole siis nyt kirjoitellut tänne. sorry!

Mutta ihanaa.. Täällä on onnistuneitakin. Onnee paljon!!
Muppelo: Kiitos!
Sida82: Lasken kierron alkavaksi ensimmäisestä täti päivästä alkaen..
Täällä tilanne sellainen että ovulaatiotestit tällä hetkellä käytössä. Itseasiassa tänään testi näytti kahta viivaa, jotka kyllä olivat aika haaleat, mutta kuitenkin oli kaksi viivaa, joita en ole aiemmin saanut!! Muuttuivat kyllä myöhemmin todella punaisiksi, mutta eihän niihin enää tiettyä kauempaa voi luottaa.. Mutta ollaan nyt pupuiltu ahkerasti :) ja ainakin vielä muutaman päivän tehokkaammin :))
Mulla välillä outoja mahakipuja ym.. mutta kova flunssa päällä ja tuntuu muutenkin, että koko kroppaa särkee, joten en uskalla elätellä mitään.. Jotenkin kun on kohta vuosi yrittämistä takana, niin en enää tee edes raskaustestejä sillä tahilla kuin ekat 6kk:tta.. mitäpä sitä suotta, ettei taas pety enempää.. mut peukut pystyyn kaikille!
Ja toivottavasti mun hermot kestää luoda tota tunnusta vielä..
Ansku81

Moi vaan,

Mulla on ihan selkeitä ovisoireita tässä viikonloppuna ollut, joten hylkään sen testaamisen tuonnemmaksi ja päätän, että ne merkilliset vuodot oli sitten menkat. Niinpä mun edellinen kierto oli sitten vain 20 päivää. Ja nyt jännäyspäiväksi laitan sitten vaikka 14.2. Ei mitään käsitystä enää kierrosta.

Alkoholista - mä päätin pitää tipattoman tammikuun ja jatkan sitä myös helmikuun. En hirveesti juo muutenkaan ja esikoisen syntymän jälkeen varsinkin harvassa on ne kerrat, kun olen juonut. Joskus join viikonloppusin kotonakin ollessa yhden tai kaksi siideriä, mutta sekin on jäänyt tosi vähälle.

Toisaalta, olin ollut juhlimassa myös silloin, kun en vielä tiennyt olevani raskaana.

Ansku81, yk11, 16.1.
Pilvi82, yk6, (1), 19.1.
Katriina _, yk4 (2) 24.1.
Elina77, yk2, (1), 2.2.
Lilli81, yk8, (1), 4.2.
Nelli 79, yk6, 8.2.
Lidia, yk1, (1), 8.2.
Veera81, yk9 (1), 9.2.
Sida82, yk4, (1), 20.2.?
Haaveilija* yk3, (1), ?

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Chili28 +27.1.2009 (yk4)
Lainaa

Niin piti päivittääkin...

Ansku81, yk11, 16.1.
Pilvi82, yk6, (1), 19.1.
Elina77, yk2, (1), 2.2.
Lilli81, yk8, (1), 4.2.
Nelli 79, yk6, 8.2.
Lidia, yk1, (1), 8.2.
Veera81, yk9 (1), 9.2.
Katriina _ (2), 14.2.?
Sida82, yk4, (1), 20.2.?
Haaveilija* yk3, (1), ?

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Chili28 +27.1.2009 (yk4)

Ansku, ei mullakaan tuo kirjautuminen onnistunut kun joskus kesällä yritin, ja siitä lähtien olen vain kirjoitellut ilman kirjautumista, eli vierailijana, aina tällä samalla nimimerkillä, näyttää toimivan ihan hyvin. Piti vaan laittaa tuo 5 perään niin on tarpeeksi "outo" ettei kukaan ole sitä varannut. ;)

Täällä taas :) Ensinnäkin pahoittelut Kinuskille ja Elinalle tädistä :( aina se tuntuu yhtä pahalta, mutta sitten taas kun miettii niin onneksi uusi mahdollisuus tulee ainakin lähes joka kuukausi. Mehän elämme nyt vain toivossa ja tunteessa, eiks je?! :) Itsellä mieli jo paaaaljon virkeämpi kuin viime kerralla ja sitä edellisellä. Asenteen muutoksella on ollut vaikutuksensa, turhat paineet on ihme kyllä poissa ja koko vauva-touhu lähinnä nyt hymyilyttää :) siis samalla tavalla jatketaankin, rakastellaan kun siltä tuntuu ja katsotaan mihin se vie :) Nyt on meneillään kp 20, ja päivitän itseni jännääjäksi listaan, uus jännäyspäivä olis nyt sitten 27.2. eli kp 45. Katsotaan :)

Ansku81, yk11, 16.1.
Pilvi82, yk6, (1), 19.1.
Elina77, yk2, (1), 2.2.
Lilli81, yk8, (1), 4.2.
Nelli 79, yk6, 8.2.
Lidia, yk1, (1), 8.2.
Veera81, yk9 (1), 9.2.
Katriina _ (2), 14.2.?
Sida82, yk4, (1), 20.2.?
pieni-suuri toivomus, yk4, (1), 27.2.
Haaveilija* yk3, (1), ?

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Chili28 +27.1.2009 (yk4)

Alkoholinkäytöstä sen verran, että vaikka itse en todellakaan ole alkoholia ennenkään juuri juonut, niin nyt kyllä huomaan jättäneeni sen kokonaan pois. Esim. tyttöjen kans syödessä käydessä en tilaa "jälkkäriks" drinkkiä vaan sen kaakaon. Ja muutenkin en edes mieti alkoholia. Tää on kyllä mun kohdalla kuitenkin hyvin normaalia, eikä kukaan oo siihen kiinnittäny mitään huomiota koska en tosiaan oo aiemminkaan oo alkoholia suuresti kuluttanut, ehkä yhden siiderin per puoli vuotta ;) joten nou problem. Ja itse oon sitä mieltä, että mikäli lasta toivotaan, niin alkoholi on hyvä jättää pois. Tosin oon kyllä myös melkonen "konservatiivi" joissakin asioissa, joten.. :) jättäkää minut omaan maailmaani tämän suhteen :D

Mutta mullakin olis kysymys, hieman HULLU semmoinen, mutta millanen taktiikka teillä on rakastellessa, kun mies on "tullut", niin häippäättekö pikimmiten pesulle vai yritättekö jotain taktiikkaa siinä, että siittiöt pysyis "siellä" mahdollisimman kauan? Mähän silloin yrityksen alussa yritin kaikkeni, että ne ei heti valuis sieltä pois ja vietin joskus jopa puoli tuntia lantio koholla sängyssä aktin jälkeen.. (apua).. mut nyt mä en jotenki enää jaksa :) se on niin sotkustakin, kun väkisin niitä yrittää siellä pitää! :) ja eiköhän ne siinä laukeamisessa mee niin syvälle perille kun vaan voi mennä.. tai ei tiiä :) mutta kertokaahan miten ite teette :) onko jotain kikkoja?

No niin, tää oli vähän ronskimpi aihe, mut eiköhän täällä voi lähes kaiken jakaa ja hyvä niin!! Kivaa viikkoa jokaiselle,

Rakkaudella pieni-suuri toivomus, kp 20

Hih, hyvä että saadaan keskustelunavauksia tänne muustakin kuin koopeistä. :)

PST:lle: Mulle gyne sanoi pari viikkoa sitten, että ei kannata heti rynnätä perille "jotta ne hitaimmatkin ehtivät perille". Eli tätä olen noudattanut. Sen enempää en "jumppaile" tai lantiota nostele, mutta pötköttelen rauhassa jonkin aikaa.

Lilli

Mä olen joskus jopa nukkunut yön yli käymättä pesulla. Ja on tunnustettava, että joskus on oltu jalat kohti kattoa tuon puolen tunnin verran.. Helppo käydä pesutta nukkumaan suoraan, kun me aina poikkeuksetta hoidetaan nää hommat pojan mentyä nukkumaan. Vaikka jostain mä luin, että aamuiset siittiöt ois parempilaatuisia - meidän tapauksessa vaan tuo ei sovi.

Mun gyne sanoi että mitään sellaisia tutkimustuloksia ei ole joiden mukaan pitäisi jäädä makailemaan pupuilun jälkeen. Että kun jokaisessa millilitrassa spermaa on miljoonia ja miljoonia siittiöitä, kyllä sieltä ne elinvoimaisimmat perille pääsevät vaikka mitä tekisi. Mutta eihän siitä nyt tietty haittaakaan voi olla, joten keskikierron aikaan olen kyllä itse jäänyt vartiksi makoilemaan. Yrityksen alkuaikoina en mennyt pesulle ennen kuin aamulla, mutta sitten alkoi tulla vti-oireita vähän väliä, niin lääkäri oli sitä mieltä että sitä voi parhaiten välttää kun käy pesulla ja pisulla ennen ja jälkeen yhdynnän.

Päivitin itseni tuonne jonon hännille.

Alkoholista: Mä vietän ihan normaalia elämää siihen asti, kunnes saan positiivisen raskaustestituloksen. Juon yleensä viikonloppuisin pari saunasiideriä, hyvän ruoan kanssa viinilasin ja kyllä ainakin pari kertaa kuukaudessa käyn myös pidemmän kaavan mukaan ulkona, jolloin tulee juotua enemmän. Ördäystä en harrasta, mutta hauskoja hiprokkoja kylläkin :)

Mä en muutenkaan ryntää pesulle seksin jälkeen, vaan mielelläni jään sänkyyn makailemaan / nukahdan sen jälkeen, joten tavat eivät ole vauvaa yrittäessä muuttuneet.

Ansku81, yk11, 16.1.
Pilvi82, yk6, (1), 19.1.
Lilli81, yk8, (1), 4.2.
Nelli 79, yk6, 8.2.
Lidia, yk1, (1), 8.2.
Veera81, yk9 (1), 9.2.
Katriina _ (2), 14.2.?
Sida82, yk4, (1), 20.2.?
Elina77, yk3, (1), 26.2.
Haaveilija* yk3, (1), ?

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Chili28 +27.1.2009 (yk4)

Mahtuukohan teidän mukaan vielä...? Meillä alkoi toinen yrityskierto viime viikon lopulla. Täällä näyttää olevan eri vaiheissa olevaa porukkaa mikä varmaan tekee keskustelusta eläväisempää! :)
Taustaa sen verran että olemme melko äskettäin menneet naimisiin, minä 30v ja mies 33v, kummallakaan ei lapsia ennestään. Ja asumme pääkaupungissa. Päivitin tietoni listalle.

Pakko vastata tuohon pieni-suuri toivomuksen gallupiin: musta tuntuu että uloskin valuu aika paljon "tavaraa" ja joudun ainakin pyyhkimään paljon sitä vaikka jäisin makoilemaan siihen sängylle. Tiedä sitten onko asennolla väliä tai yhteyttä siihen tuleeko tavara ulos...? Yritän kyllä jäädä makoilemaan sängylle mutta jossain vaiheessa tekee mieli mennä pesulle ennen nukahtamista. Ja mulla on varmaan lääkärin neuvot vti:sta muistissa, joka neuvoi että pesulle pitää mennä ettei tule tulehdusta!

Avaan samalla uuden gallupin: uskotteko että asennolla on väliä ja onko teillä "suosikkilapsentekoasentoa"? Ja kuulopuheet parhaasta asennosta (siittiöiden perillemenoon) saa kertoa:)

Ansku81, yk11, 16.1.
Pilvi82, yk6, (1), 19.1.
Lilli81, yk8, (1), 4.2.
Nelli 79, yk6, 8.2.
Lidia, yk1, (1), 8.2.
Veera81, yk9 (1), 9.2.
Katriina _ (2), 14.2.?
Sida82, yk4, (1), 20.2.?
Elina77, yk3, (1), 26.2.
Manna78, yk2, (1), 27.2.
Haaveilija* yk3, (1), ?

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)