M
miten kävi
Vieras
Nii mä luin sen sun alkujutun siitä mut onkos ulla selvinnyt et oletko uudestaan raskaana? ja anteeksi uteluni,mut jäi vain kiinnostamaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole vielä 100% varmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;29335642:Eihän se ole 100% varmaa vielä,olisin minäkin sen osannut sanoa,ilman että olen kyseinen henkilö.
Alkuperäinen kirjoittaja minä olen kaikki;29335671:Joka harmailee välillä kaikkien nikkiensä perskärpäsenä?
Itse asiassa koko kaksplus on vain minun persoonallisuuksieni keskusteluareena. Olen kfkfkf, wieruus, booty, Rättis, astro, data ja kaikki harmaat. Kiirettä pitää naputella kaikki nämä keskustelut, päivin öin.
Vituttaako?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä olen kaikki;29335684:Riippuu aina siitä missä roolissa kulloinkin olen. Välillä vituttaa ja välillä oon vaan vitun viisas. Mutta tiiäthän sie kun siekin oot mie.
vieruus vaikeni.
Vieruus vastasi mun puolesta,mitä sitten?
Kyllä meillä on vieruuden kanssa hauskaa kun lähetellään toisillemme yksityisviestejä ja nauretaan mahat kippurassa teidän vainoharhaisuudelle.
Hyvää päivänjatkoa arvon peppukärpäset!