kfkfkf miten sun kävi? Oletko uudestaan raskaana? Mulla menny tieto ihan ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten kävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmmm";29335633]Onko kooäffä ja wieruus yks ja sama tyyppi? Eikös wieuus sillon vastaillut kooäffänä, eli väärällä nikillään.. Ratkesko se juttu?[/QUOTE]

Kyllähän tuo nyt jo aika selvää on ollut jo pidemmän aikaa....Taas vaan lipsahti pikku pikku moka,ja tietenkään "nää kaksi" ei enää asiaa kommentoi tässä ketjussa :)

kfkfkfkf:llä kestää kun se väsää meille näytettäväksi "positiivista raskaustestiä". Siis niitä kahta edellistä "ei voinut näyttää, kun eihän kukaan nyt kusisia keppejä näyttele". Mutta ens viikolla on taas uus ääni kellossa.

Tää on jo niin kulunutta,mitä väliä jos hällä on kaksi nikkiä,itseasiassa hällä voi olla nikkejä enemmän kun nää kfkfkf ja vieruus.

Onhan täällä muitakin joilla on rinnakkaisnikki ja keksityt elämät...

Mutta miettikääpä millaista elämää tuollanen tyyppi oikeesti elelee :O

Saattaa oikeesti olla jokuj viiskymppinen yksinäinen runkkari reino

[QUOTE="plaah";29335666]Tää on jo niin kulunutta,mitä väliä jos hällä on kaksi nikkiä,itseasiassa hällä voi olla nikkejä enemmän kun nää kfkfkf ja vieruus.

Onhan täällä muitakin joilla on rinnakkaisnikki ja keksityt elämät...

Mutta miettikääpä millaista elämää tuollanen tyyppi oikeesti elelee :O

Saattaa oikeesti olla jokuj viiskymppinen yksinäinen runkkari reino[/QUOTE]

Joka harmailee välillä kaikkien nikkiensä perskärpäsenä?

Itse asiassa koko kaksplus on vain minun persoonallisuuksieni keskusteluareena. Olen kfkfkf, wieruus, booty, Rättis, astro, data ja kaikki harmaat. Kiirettä pitää naputella kaikki nämä keskustelut, päivin öin.

• Tykkää
Reactions: nannamanna ja Data
Alkuperäinen kirjoittaja minä olen kaikki;29335671:
Joka harmailee välillä kaikkien nikkiensä perskärpäsenä?

Itse asiassa koko kaksplus on vain minun persoonallisuuksieni keskusteluareena. Olen kfkfkf, wieruus, booty, Rättis, astro, data ja kaikki harmaat. Kiirettä pitää naputella kaikki nämä keskustelut, päivin öin.

Vituttaako?

:)

Vieruus vastasi mun puolesta,mitä sitten?

Kyllä meillä on vieruuden kanssa hauskaa kun lähetellään toisillemme yksityisviestejä ja nauretaan mahat kippurassa teidän vainoharhaisuudelle.
Hyvää päivänjatkoa arvon peppukärpäset!

Yhteistyössä