V
"viera"
Vieras
Onhan siinä useammassa nikissä se metka puoli että voi lähetellä yksityisviestejä itsensä kanssa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ÖÖÖ, no ihan kuka vaan olisi tähän ketjuun voinut vastata samalla tavalla, kerran itse en ollut paikalla vastaamassa :headwall:
mitä väliä? Wieruus ei vastannut mitään sellaista, mitä itse en ole palstalla kertonut...
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29335962:Siis kertokaa mulle nyt, että mitä vitun väliä sillä on vaikka jollain ois monta henkilöllisyyttä täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29335962:Siis kertokaa mulle nyt, että mitä vitun väliä sillä on vaikka jollain ois monta henkilöllisyyttä täällä?
Kyllä se olin minä, kirjoitan vain omalla nikilläni.en se minä olllut. jäi tunnukset päälle ja siskon kummin kaima kävi kirjoittelemassa. huh, viime hetken pelastus.
Olisko ollut ihan muutakin elämää. Nautin tuoreesta itsetehdystä ruisleivästä ja kömmin kotiin muksun kainaloon päikkäreille.vieruus vaikeni.
Teitä on niin kiva kiusata ja härnätä. Sen opin edellisellä kerralla.
:saint:
Mun on hirmu vaikea keskustella noista mainitsemistasi asioista Kfkfkf puolesta. Omasta puolestani voin kommentoida sen että jos olisin raskaana olis se totaalinen ihme. Suurempi kuin neitsyt Maria.Niin, kun kyse olisikin siitä niin vois mennä huumorin piikkiin. Mutta kun alkaa tulla blumemaisia piirteitä, niin menee pelottavaksi. kfkfkf:nkin elämä (haluun sterilisaation->eiku oonki raskaana->lapsi syntyi->halutaanki toinen ihan putkeen->naps eka kerrastako se nyt tunti synnytyksen jälkeen plussa?!!??!?!?!?) alkaa olla jo hieman liian vauhdikasta. Kandeis kai käydä tarkistamassa lääkitys...
Kommentoisihan siihen ennen minua joku harmaakin.Wieruus: kommentoithan sinä raskausuutiseenkinenkä minä kysynyt sinulta, minä vaan totesin miksi monilla voi olla vaikea uskoa kyseessä olevan oikea tarina.
Sehän on hyvä asia, ettei sitä tarvitse sen kauempaa hakea sinunkaan.wieruus: showhun riittää vallan mainiosti ihan vaan kfkfkf:n ja/tai sun tekstit![]()
Sehän on hyvä asia, ettei sitä tarvitse sen kauempaa hakea sinunkaan.
tiedät mitä sdaat kun luet kirjoituksiamme.