kfkfkf miten sun kävi? Oletko uudestaan raskaana? Mulla menny tieto ihan ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten kävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viera";29335735]Onhan siinä useammassa nikissä se metka puoli että voi lähetellä yksityisviestejä itsensä kanssa :D[/QUOTE]

Tuo on totta,ei tarvitse potea yksinäisyyttä voi yllättää itsensä yksityisviestillä :)

Ja se tunne kun on joku kaveri palstalla joka aina tykkää omista kommenteista :D

Ei ole vielä varmaa, huomenna ajattelin tehdä vielä kolmannen testin :). Mitähän Wieruus nyt sanoi väärin :O Aika monikin sen tällä palstalla tietää ettei asia ole vielä varma, koska mä ihan ite täällä siitä kysyin :headwall:

Ihan kuka vaan olis voinut vastata samalla tavalla..

Ootte te kans hölmöjä

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
No luulisi wieruuden jo oppineen siitä ekasta kerrasta miten käy kun menee vastaileen toista koskevaan ketjuun. Että nyt ei kyllä mene enää läpi. Tosin, ihan sama mulle, kirjottele vaikka kuudella nikillä. Hauskaa ajanvietettähän tämä vaan. :)

[QUOTE="Hmmm";29335910]No luulisi wieruuden jo oppineen siitä ekasta kerrasta miten käy kun menee vastaileen toista koskevaan ketjuun. Että nyt ei kyllä mene enää läpi. Tosin, ihan sama mulle, kirjottele vaikka kuudella nikillä. Hauskaa ajanvietettähän tämä vaan. :)[/QUOTE]

ÖÖÖ, no ihan kuka vaan olisi tähän ketjuun voinut vastata samalla tavalla, kerran itse en ollut paikalla vastaamassa :headwall:

mitä väliä? Wieruus ei vastannut mitään sellaista, mitä itse en ole palstalla kertonut...

[QUOTE="Hmmm";29335633]Onko kooäffä ja wieruus yks ja sama tyyppi? Eikös wieuus sillon vastaillut kooäffänä, eli väärällä nikillään.. Ratkesko se juttu?[/QUOTE]

Oo, eli wieruus=kfkfkf=ammattivalittaja.

Jollakin taitaa olla aika kuiva elämä ja PALJON ylimääräistä aikaa :D

ÖÖÖ, no ihan kuka vaan olisi tähän ketjuun voinut vastata samalla tavalla, kerran itse en ollut paikalla vastaamassa :headwall:

mitä väliä? Wieruus ei vastannut mitään sellaista, mitä itse en ole palstalla kertonut...

Juu ja ilman sitä edellistä sekoilua tuskin olis mitään kummempaa ihmeteltykään. Mutta wieruus, wieruus, olit viimeksi niin pahoillasi ja nyt taas sama homma.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29335962:
Siis kertokaa mulle nyt, että mitä vitun väliä sillä on vaikka jollain ois monta henkilöllisyyttä täällä?

Ei todellakaan yhtään mitään, mut jos se henkilö haluaa pitää salassa useammalla nikillä kirjoittelun niin voisi olla pikkasen tarkempi ton kirjautumisen kanssa. :D

[QUOTE="Vierailija";29335924]Oo, eli wieruus=kfkfkf=ammattivalittaja.

Jollakin taitaa olla aika kuiva elämä ja PALJON ylimääräistä aikaa :D[/QUOTE]

Sulla nyt ainakin... Miten te jaksatte vouhottaa siitä, onko jollain useampi nikki vai kirjotteleeko vain yhdellä? Mitä ihmeen väliä sillä ihan oikeasti on? Kyllä tarttee olla aika tylsää, jos tollasista vastauksista saa käännettyä ja väännettyä hirveät epäluulot kerta toisensa jälkeen.

[QUOTE="niinpä";29335706]Ei tunnut enää olevan asiaa...tosin veikkaanpa että on käynyt heittämässä harmaana kommentin tähän ketjuun[/QUOTE]Ei se oo, ei harrasta sellaista. Sillä vain oli muutakin elämää kuin teidän kiusaaminen.

[QUOTE="Hmmm";29335910]No luulisi wieruuden jo oppineen siitä ekasta kerrasta miten käy kun menee vastaileen toista koskevaan ketjuun. Että nyt ei kyllä mene enää läpi. Tosin, ihan sama mulle, kirjottele vaikka kuudella nikillä. Hauskaa ajanvietettähän tämä vaan. :)[/QUOTE]Teitä on niin kiva kiusata ja härnätä. Sen opin edellisellä kerralla.
:saint:

Teitä on niin kiva kiusata ja härnätä. Sen opin edellisellä kerralla.
:saint:

Niin, kun kyse olisikin siitä niin vois mennä huumorin piikkiin. Mutta kun alkaa tulla blumemaisia piirteitä, niin menee pelottavaksi. kfkfkf:nkin elämä (haluun sterilisaation->eiku oonki raskaana->lapsi syntyi->halutaanki toinen ihan putkeen->naps eka kerrastako se nyt tunti synnytyksen jälkeen plussa?!!??!?!?!?) alkaa olla jo hieman liian vauhdikasta. Kandeis kai käydä tarkistamassa lääkitys...

Joko teit testin? :) ihan mielenkiinnosta haluisin tietää, ootko raskautunu noin äkkiä entisen jälkeen? Täällä kans toiveina, mut ei oo menkatkaan vielä alkanu, vaikka jo 7kk raskaudesta...

Niin, kun kyse olisikin siitä niin vois mennä huumorin piikkiin. Mutta kun alkaa tulla blumemaisia piirteitä, niin menee pelottavaksi. kfkfkf:nkin elämä (haluun sterilisaation->eiku oonki raskaana->lapsi syntyi->halutaanki toinen ihan putkeen->naps eka kerrastako se nyt tunti synnytyksen jälkeen plussa?!!??!?!?!?) alkaa olla jo hieman liian vauhdikasta. Kandeis kai käydä tarkistamassa lääkitys...
Mun on hirmu vaikea keskustella noista mainitsemistasi asioista Kfkfkf puolesta. Omasta puolestani voin kommentoida sen että jos olisin raskaana olis se totaalinen ihme. Suurempi kuin neitsyt Maria.
=)

Sehän on hyvä asia, ettei sitä tarvitse sen kauempaa hakea sinunkaan.
:D
tiedät mitä sdaat kun luet kirjoituksiamme.

Noinko kauan meni keksiä vastarepliikki? ;)

Mitä tarkoittaa "sdaat"?

Ja nyt lopetan ala-astelaistyylisen pelleilyn ja lähden lasten kaa pihalle. Jatkakaa te sirkusta täällä, viihdettä parhaimmoilleen. En malta odottaa, tuleeko kaksoset, kenties identtiset, sehän se oliskin! :D

Yhteistyössä