kfkfkf miten sun kävi? Oletko uudestaan raskaana? Mulla menny tieto ihan ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten kävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noinko kauan meni keksiä vastarepliikki? ;)

Mitä tarkoittaa "sdaat"?

Ja nyt lopetan ala-astelaistyylisen pelleilyn ja lähden lasten kaa pihalle. Jatkakaa te sirkusta täällä, viihdettä parhaimmoilleen. En malta odottaa, tuleeko kaksoset, kenties identtiset, sehän se oliskin! :D
Kävin hoitamassa velvollisuuksia ja vein eskarin eskariin ja muita kouluun ja hoitoon. Siitä valitettava viive.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29335962:
Siis kertokaa mulle nyt, että mitä vitun väliä sillä on vaikka jollain ois monta henkilöllisyyttä täällä?

Ei kai sil nyt suurempaa väliä, mutta onhan se vähän vinksahtanutta kirjoittaa kahdella nikillä ja peesailla itse itseään ja tykätä itse itsestään (kun harvemmin kukaan muu sitä tekee, vähän surullista). Ja vielä muka lähettelee yksityisviestejä nikiltä toiselle. Mutta huvinsa kullakin :)

Hauskaahan tuon sekoilun seuraaminen vain on.

=)

Ei kai sil nyt suurempaa väliä, mutta onhan se vähän vinksahtanutta kirjoittaa kahdella nikillä ja peesailla itse itseään ja tykätä itse itsestään (kun harvemmin kukaan muu sitä tekee, vähän surullista). Ja vielä muka lähettelee yksityisviestejä nikiltä toiselle. Mutta huvinsa kullakin :)

Hauskaahan tuon sekoilun seuraaminen vain on.

=)
Kerro minullekin nämä nikit ketkä ovat saman ihmisen niin saan alkaa seurata heitä ja nauraa mukanasi.
=)

Mun mielestä on jo huolestuttavaa mitä tämä kfkfkf/wieruus hahmo puuhaa. Ei ole enää tervettä toimintaa tämä. Ja aivan läpinäkyvää että ovat saman henkilön kirjoittamia, sekä kfkfkf:n että wieruuden tekstit.
Ja joku kysyi että mitä väliä? No esim se, että se on sääntöjen vastaista. Ja myös aika huolestuttavaa että mammapalstalla ollaan näin sekaisin. Onko hänellä oikeasti lapsia? Vai onko koko hahmo pelkkää mielikuvitusta? Jää mietityttämään.. Menisi vaan rohkeasti lääkäriin hakemaan apua.

[QUOTE="hoitsu";29340179]Mun mielestä on jo huolestuttavaa mitä tämä kfkfkf/wieruus hahmo puuhaa. Ei ole enää tervettä toimintaa tämä. Ja aivan läpinäkyvää että ovat saman henkilön kirjoittamia, sekä kfkfkf:n että wieruuden tekstit.
Ja joku kysyi että mitä väliä? No esim se, että se on sääntöjen vastaista. Ja myös aika huolestuttavaa että mammapalstalla ollaan näin sekaisin. Onko hänellä oikeasti lapsia? Vai onko koko hahmo pelkkää mielikuvitusta? Jää mietityttämään.. Menisi vaan rohkeasti lääkäriin hakemaan apua.[/QUOTE]

Missä kohti säännöissä tuo mainitaan? Jos viesteillä on eri ip:eet, niin kyseessä ei ole sama henkilö.

[QUOTE="hoitsu";29340179]Mun mielestä on jo huolestuttavaa mitä tämä kfkfkf/wieruus hahmo puuhaa. Ei ole enää tervettä toimintaa tämä. Ja aivan läpinäkyvää että ovat saman henkilön kirjoittamia, sekä kfkfkf:n että wieruuden tekstit.
Ja joku kysyi että mitä väliä? No esim se, että se on sääntöjen vastaista. Ja myös aika huolestuttavaa että mammapalstalla ollaan näin sekaisin. Onko hänellä oikeasti lapsia? Vai onko koko hahmo pelkkää mielikuvitusta? Jää mietityttämään.. Menisi vaan rohkeasti lääkäriin hakemaan apua.[/QUOTE]Eiköhän ne modet poista meidät jos olemme sama henkilö. Mutta hups, eivät ole poistaneet. Miksihän? hmmmm.... Keksitkö vastauksen tähän?

No ei tule välttämättä tule. Mietipä nyt ihan ite. Mullakin voi olla vaikka viisi läppäriä ja jokaisessa oma mokkula.

Mitä järkeä tossa enää on :O Maksat siis jokaisesta mokkulan liittymästä erikseen?

Meillä on yks laajakaista netti ja siitä jaetaan kaikkiin laitteisiin, jokaisella omat tietokoneet (4kpl) neljällä puhelimella pääsee nettiin, sekä tabletilla.

Ainiin, pääseehän meidän telkkarillakin nettiin :D

ja aivan varmasti on sama iipee ihan jokaisessa...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä järkeä tossa enää on :O Maksat siis jokaisesta mokkulan liittymästä erikseen?

Meillä on yks laajakaista netti ja siitä jaetaan kaikkiin laitteisiin, jokaisella omat tietokoneet (4kpl) neljällä puhelimella pääsee nettiin, sekä tabletilla.

Enhän ole sanonutkaan, että on järkeä. Minun sanomiseni vain teilattiin heti, vaikka on ihan mahdollista. Minäkin voin ottaa puhelimesta wlanin pois käytöstä ja taas on uusi ip.

Ainiin, pääseehän meidän telkkarillakin nettiin :D

ja aivan varmasti on sama iipee ihan jokaisessa...

Neljä puhelinta ja tabletti joilla pääsee nettiin, mutta yhdessäkään ei ole kameraa? Kun johdon puuteesta kerroit tänään. On teillä kurjaa.

Neljä puhelinta ja tabletti joilla pääsee nettiin, mutta yhdessäkään ei ole kameraa? Kun johdon puuteesta kerroit tänään. On teillä kurjaa.

Ihan oikeastikko luulet, että lasten puhelimilla alan ottamaan kuvia jostain raskaustesteistä (kun palsta haluaa)??
No en todellakaan ole ottamassa. Miks ihmeessä mä antaisin palstalaisille sen ilon? Siinäpähän epäilette, edelleenkään mulla ei ole tarvetta todistella yhtään kenellekkään mitään. Tämä on vaan keskustelupalsta :O jossa ihan tuiki tuntemattomia ihmisiä

Ihan oikeastikko luulet, että lasten puhelimilla alan ottamaan kuvia jostain raskaustesteistä (kun palsta haluaa)??
No en todellakaan ole ottamassa. Miks ihmeessä mä antaisin palstalaisille sen ilon? Siinäpähän epäilette, edelleenkään mulla ei ole tarvetta todistella yhtään kenellekkään mitään. Tämä on vaan keskustelupalsta :O jossa ihan tuiki tuntemattomia ihmisiä

:yawn: haukotuuuush..

Mikset jakaisi iloa meidän kanssa? Itsehän sanoit ettet voi vielä kertoa raskaudesta kenellekään, joten haluat hehkutella täällä. Mikset siis myös voisi näyttää meille kuvaa testistä? Ai niin, kun ei sitä ole olemassa.

Miksi ihmeessä ylipäätään avaudut täällä raskauksistasi, perinnöistänne, miehesi kalun muodosta, mieliasennoista, liukkarimerkeistänne raskausarvistasi ja talokaupoistanne, jos et halua niistä kertoa. Eihän me täällä tiedettäisi näistä salaisuuksista mitään, ellet olisi itse paljastellut :D

[QUOTE="pikku";29379126]Moi wicca ;)[/QUOTE]Äääh, alkaa kyllästyttää nämä väärät arvaukset. En ollut tälläkään nikillä mustana parisen vuotta sitten.
Sori.
Mutta hyvää joulua!

Yhteistyössä