Kiinalainen raskauskalenteri, onko vauvan sukupuoli ollut kalenterin mukainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko teillä pitänyt paikkaansa vauvan sukupuoli tuon kalenterin mukaan? Luin just että 90 % pitää paikkansa! Voiko muka olla noin!?

Meillä esikoinen oli tyttö (kuten kalenteri sanoi) Nyt kalenteri ennustaa meille poikaa, saas nähdä pitääkö paikkansa :)

Niin uskomatonta kuin onkin niin meillä pitänyt neljään kertaan paikkaansa... meillä siis poika-tyttö-tyttö ja nyt mahassa 4d ultralla luvattu poika.

2 ekaa kertaa ajattelin että on sattumaa nyt en tiedä enää mitä ajatella :D

Oho, katsoin uudelleen ton meidän esikoisen kohdalta sitä kalenteria ja ilmeisesti silloin raskaana ollessani oon tulkinnut sitä jotenkin väärin, kun siinä lukee et ton meidän tytön olis pitänyt olla poika! :D

Tuostahan ei saa katsoa vain että mikä kuukausi hedelmöitty ja mikä on oma ikäsi...Oletteko ottaneet huomioon se säännön nuista että omaan ikään pitää lisätä tai vähentää se muutama vuosi?.. (En tarkkaan muista sitä kaavaa)..Siis ei mene sen mukaan miten me täällä ajatellaan nuista vuosista. Ja myös piti ottaa huomioon sen uuden vuoden vaihtuminen kiinalaisessa kalenterissa...

Kiinalainen syntymäkalenteri

Mulla piti sukupuolet paikkansa kaikkien lasten kohdalla:O, paitsi ei kaksosten sen kuun kohdalla on poika ja tyttö tuli myös, mutta yks sukupuolihan tossa on per kuukausi, joten ihan ymmärrettävä virhe!

No katsotaan kuinka käy, taulukko veikkaa tyttöä, ultrassapa ei selvinnyt kumpi on, joten vielä saadaan odotella (lisäksi hedelmöityshän on periaatteessa voinut tapahtua parinakin päivänä ja mulla ne pari päivää on kuukauden vaihde ja siinä taulukossa vaihtuu myös sukupuoli :) )

Yhteistyössä