Alkuperäinen kirjoittaja kysyy vaan:paljonko yksi dollari on euroissa ?
Vähän alta 0.70e.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy vaan:paljonko yksi dollari on euroissa ?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:Paljonko noissa on suurinpiirtein postarit kun Suomeen lähettävät? Riippuu tietty määrästäkin, mutta siis suurinpiirtein.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miun tilaus oes yli 100e...harmi,ku eivät lähetä tänne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osaatko sanoa paljo tulee muita kuluja?
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Noi GAPin vaatteet oli aika ihania. Jos kimppatilaus kaatuu, niin mietin pitäiskö pyytää kaveria joka asuu Lontoossa käymään.. Ainut mutta on, kun ko. mies on poikamies, varmaan sais hetken puhua nätisti et joskos kävisi vauvanvaate ostoksilla.. Jos hänellä olisi edes tyttöystävä, voisin sitä tyttöä pyytää, mut ei ni ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Voisi tulla melkein halvemmaksi tulla itse Englannista hakemaan, täällä on Gap joka kadunkulmassa. Lentojakin saa 1p per lento plus verot ja lentokenttämaksut. Olen saanut itse lentoja £30 halvin, sis kaikki verot ja sen sellaiset! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Voisi tulla melkein halvemmaksi tulla itse Englannista hakemaan, täällä on Gap joka kadunkulmassa. Lentojakin saa 1p per lento plus verot ja lentokenttämaksut. Olen saanut itse lentoja £30 halvin, sis kaikki verot ja sen sellaiset! :wave:
Mistä noin halpoja lentoja saa? WAU!
Missä hinnoissa lastenvaatteet pyörii englannissa?