Hei kaikille.
Kirjoitan pientä vastinetta, kun noin runsain mitoin palautetta olen pienestä kirjeestäni saanut. Ensinnäkin tämä on ensimmäinen kerta kun mies pettää parisuhteessa- ja myös minulle ensimmäinen kerta, kun sekaannun varattuun mieheen. Olemme tunteneet toisemme useamman vuoden ajan, rakastuminen tapahtui vasta vähän aikaa sitten. En ole koskaan väittänyt olevani parempi kuin hänen vaimonsa, ja tuskin heidän seksielämässäänkään mitää vikaa on ollut; mies ei vain halua rakastella häntä enää.
En ole ylpeä siitä, että olen rakastunut toisen omaan; tunteilleni en kuitenkaan voi mitään. Enkä usko, että mieskään tarkoituksella on toista naista hakenut.
Se miksi mies ei vielä ole päätöstään tehnyt, johtuu siitä, että hän haluaa olla varma minusta, ennenkuin noin ison askeleen ottaa. Annan hänelle aikaa, koska en halua häntä painostaa. Haluan hänen tulevan luokseni omasta vapaasta tahdostaan silloin kun hän on valmis, eikä niin että pakottaisin hänet tekemään päätöksen. Voitte olla sitä mieltä, että olen hölmö, jota vedätetään pelkän seksin takia, mutta uskon toisin. Emme harrasta seksiä läheskään joka kerta, kun hän luonani käy.
Saatte tuomita minut, jos se tekee teille paremman mielen.
Kohteliaimmin, toinen nainen