V
Virpi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:huono on sävy kirjeessäkin, jos tarkoitus on haluta rakentavaa keskustelua aikaseks jne.
No jos minä TUOSSA TILANTEESSA olisin kirjoittanut tuon kirjeen sille s**tanan äijälle niin rakentava keskustelu olisi kyllä monin verroin vaikeampaa sen jälkeen kuin tuon ap:n kirjeen jälkeen!
Oikein ihailen kuinka hyvin ap pitää kiukkunsa kurissa ja pysyy asiassa!
Kiitos. Lapsuuden perheeni oli hieman ongelmallinen, joten olen oppinut (välillä huonon) tavan rauhottua sitä enemmän mitä vihaisempi olen. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan...
Ymmärrän. Minunkin lapsuuskotini oli ongelmallinen (väkivaltainen), minä en kuitenkaan koskaan oppinut säätelemään omaa aggressiotani vaan sanoin kyllä lapsenakin kovasti vastaan. Ja nyt aikuisena kun onneksi nykyinen kotimme EI ole väkivaltainen niin kyllä silti aina tulee kuitenkin miehelle tarvittaessa sanottua. Kun oikein sanomisen makuun pääsee niin siitähän ei loppua tule ja varsinkin, jos vielä oikein ASIASTA pääsee sanomaan!
Laitoiko kirjeen miehellesi sähköisesti eli onko jo saanut sen?
Oma mieheni ei tekisi minulle tuollaista temppua minkä sinun miehesi on sinulle tehnyt! Pitäisin tuollaista ERITTÄIN pöyristyttävä vetona, olisi ukko itse kuinka stressaantunut tahansa! Pitää miehen silti olla MIES eikä mikään teinipelle!