Kirppispino vol. miljoona. Mitä löysit viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Chefin blogia itte luen melkein päivittäin ja on kiva seurata mitä kaikkea sitä voi edulliseti löytää =) Jos itte asuisin turussa (tai edes hiukka lähempänä) shoppailisin varmaan ittekin kirppiksillä monta kertaa viikossa :D

Kiva kuulla että blogilla on lukijoita :)

Nyt kyllä alkaa tulemaan kirppikset taas korvista ulos joten tällä viikolla en varmaankaan enää kirppiksille mene...mutta ens viikolla sitten taas pitää käydä kurkkaamassa josko löytyisi jotain kivaa. Oma vaatekaappikin kaipaisi lisäyksiä...itselleen on vaan niin paljon tylsempi ostaa :D

[QUOTE="vieras";23255741]tuo hello kitty tunika, meillä on juuri samanlainen mutta yöpukuna minä sen ostin (uutena) :D[/QUOTE]

Yöpuku? Aika hassua...ei se mun mielestäni vaikuttanut mitenlään yöpuvulta. Mutta meinaan siis käyttää sitä tunikana, on se sitten oikeasti yöpuku tai ei :)

Mä oon ehkä vuoden päivät haaveillut itelleni tuosta softshelltakista, kerran jo netanttilasta moisen tilasin, mutta jäin ilman kun olivat loppunueet ( oli joku tosi edullinen tarjous) ja eilen tuossa kirppispöydässä yks vihreä takki joka veti mua, se oli pikkasen nafti. Mutta sitten katsoin rekkiä tarkemmin niin siinä oli tuo takki ja olin 7. taivaassa. Vaikka toi pinkki ei oo mun väri pätkääkään, mutta muuten ihastui tuohon =)

Mullakin on muutama liian pieni shoftshelli...mutta ehkä mä joskus mahdun niihin?:D :D

Tällaisen Name it välikausihaalarin löysin tänään kuopukselle:
aff3d6709cc593cbaeb37636fb357-orig.jpg

(Kuva on lainattu huutiksesta)
Maksoi 4,50€, uudenveroinen muuten, mutta jalkalenksut puuttuvat.
Töiden ja koulutusten vuoksi mun kirppistelyt ovat olleet vähissä. :snotty:

Kyllä mäkin käyn chef aika usein sun blogia kurkkimassa ja olen usein miten harmmissani kun teet niin hienoja lyötöjä kirppiksellä.

Kyllä siellä vissiin jokunen käy lukemassa sillä vaikka en blogia mihinkään linkittäisi niin kyllä siellä se 100-200 ihmistä päivittäin käy. Osa varmasti vahingossa, mutta jokunen seuraa sitten varmaan vähän tiiviimminkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;23255856:
Tällaisen Name it välikausihaalarin löysin tänään kuopukselle:
aff3d6709cc593cbaeb37636fb357-orig.jpg

(Kuva on lainattu huutiksesta)
Maksoi 4,50€, uudenveroinen muuten, mutta jalkalenksut puuttuvat.
Töiden ja koulutusten vuoksi mun kirppistelyt ovat olleet vähissä. :snotty:

Voi miten kivannäköinen. Voisin hyvin ottaa vastaavan meille tyttöväreissä :)

Mä itseasiassa Reimatecin vähän vastaavaa tuossa katselin, mutta 100€ on vaan liian paljon...ei pihi pysty moisseen :D

Tein tänään aivan mahtavan löydön, kuparisen vanhan tehdas(?)valaisimen ja säikähdin jo etten pääse sitä hehkuttamaan kun en meinannut löytää kirppispinoa :snotty:

7608732.jpg

Ei meillä kyllä ole lampun tarvista, mutta tuota varten tehdään tilaa vaikka väkisin, niin rakastunut olen :)

Lisäksi löytyi taaperolle kahdet hyväkuntoiset lenkkarit (euro/pari) sekä kiva sisustuskirja joka kotona osoittautuikin samaksi kirjaksi, jollaisen ostin juuri edellisellä kirppiskäynnillä :)

Kävin pitkästä aikaa Kangasalan Lentolassa kirpparilla ja olisin löytänyt vaikka mitä ihanaa ostettavaa :) Ja kerrankin itselleni, lapsille en ostanut nyt mitään. Lopulta ostin ruskean H&M:n villakangastakin 15 eurolla (väri ruskea, malliltaan juuri sellainen kuin olen haaveillut), mustan Onlyn t-paidan 3 eurolla (tähtikuviointi strasseilla sekä edessä että takana), vaaleanpunaisen paitapuseron 1,5 eurolla ja valkoisen halterneck-kesämekon 5 eurolla. Kaikki hyväkuntoisia. Tyytyväinen olen ostoksiini :)

Minun ekaluokkalaisellani on muuten samanlainen Hello Kitty -tunika (erivärinen tosin) kuin ap:n ostama, eikä se mikään yöpaita ole. Tytön mukaan hänen luokallaan on kahdella muullakin tytöllä samanlainen, ja siis ihan tunikana käytössä.

mä ostin pojalle ruskean Rukka-merkkisen tuulipuvun kevääksi,oli uudenveroinen 8€, toiselle niken tennarit 2€,kietasupaitoja vauvalle 6kpl 0,50€/kpl, t-paitoja pojille 0,20€/kpl, Snoozyn ihanan fleecehaalarin vauvalle 2,50€, itselle 2kpl äitiyshousuja ja 2kpl äitiyspaitoja yht.5€.

Ja tänään taas oli kirpparikierros vuorossa. Löytöjäni:
- kahdet 134 cm farkut, toiset Espritin, á 50 snt
- kaksi 134 cm t-paitaa á 1 €
- musta 134 cm tunikamallinen toppi, 2 €
- itselleni kaksi Espritin t-paitaa, toinen 2 € ja toinen 3 €
- itselleni Zaran punainen trikoopaita 1 €
- itselleni musta sportti-t-paita 1 €
- dvd:t Ice Age 3 ja Fantasia 2000 á 2 €
- kirja Franklin istuttaa puun 1,5 €
- kaksi Pet Shop -pussukkaa, joissa molemmissa 4 ötökkää á 3 €
- pussukka, jossa kolme pikkunukkea ja niille kahdet nukenvaunut 2 €
- kirja Anna Jansson: Pääkallovaras 2 €

Eilen löysin kirpparilta Reimatecin takin 1,5 eurolla (heijastinosat kuluneet, muuten kuin uusi), punaiset sammarit vauvalle eurolla, joitain puuleluja myös eurolla ja ensi talveksi ruskea kaupunkitakki hiippahupulla 7 eurolla. Kurahousuja menin etsimään, mutta niitä en sitten löytänyt...

Yhteistyössä