Onko tämä Oulu tosiaankin näin tuppukylä, ettei täällä ole yksikään kiinalainen auki tänään!? Tulee nuo lantut ja muut lootat jo korvista ja perhana ei missään vastata. Ihan itku silmässä. :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jai:Kokeilitko soittaa Flavour Palaceen?
Ai että oikein jonossa..tee itse pöperös.Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Alkuperäinen kirjoittaja jai:Kokeilitko soittaa Flavour Palaceen?
Tottakai, heti ekana. Ovat lomalla 12.12. - 13.01. Snif.
hemuli: Kokkien ei tarvitse huilata kun on maksavia asiakkaita jonossa. Rauta olis nyt just kuuma.
Höpötintti: Tehtiin viime viikolla ennakkoon, just tän takia. Ei auttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ai että oikein jonossa..tee itse pöperös.
Ei kiitos, osaan itsekin kokata ruokani. Olen ravintolakokki ammatiltani.Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ai että oikein jonossa..tee itse pöperös.
Juu, teinki. Mut tänään siellä on puolen yön jälkeen jono ovella aivan varmasti, tai paremminkin yrittelijöitä. Tapaninpäivänä kaikki baarit on ääriään myöten täynnä. Joka vuosi. Ja joka vuosi ihmiset haluaa hakea kotiin lähtiessä sapuskaa mukaan, jouluruokien ylikyllästämänä. Tervetuloa tutustumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ei kiitos, osaan itsekin kokata ruokani. Olen ravintolakokki ammatiltani.