Kiusatuimmat palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Miksi pitää mummotella? Tuo nimittely ei ainakaan saa vakuuttumaan siitä, että ikäveikkauksesi oli ihan hyväntahtoisesti kirjoitettu.
No kai tässä vaiheessa jo puoli palstaa mummottelisi, jos olisi Phoebsin asemassa.

Voisivat kumpikin lopettaa toistensa naljailun. Ikävä tosiasia kuitenkin on, että kaikki palstalaiset eivät vain ymmärrä toisiaan, ovat asioista eri mieltä ja jotkut haluavat ilkeillä.

mä olen jo tässä ketjussa ilmaissut että antaa mun puolesta olla, toisessa kohdassa pyydän myös anteeksi jos olen erehtynyt henkilöstä, jos se ei ollutkaan Phoebsi joka sen "erilainen äiti"-ketjun aloitti, mutta jos hän haluaa edelleen jatkaa niin minkäs sille voi...
tai voi tietysti, olla kommentoimatta hänelle enää mitään

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
kuka se otti eilisen taas puheeksi?

Te ootte niinku aviopari! :D

Sori mutta toi mummo ei ole mun makuun yhtään B) Mä lähden nyt uimaan ja saunomaan ja unohdan tämän palstan.

Miksi pitää mummotella? Tuo nimittely ei ainakaan saa vakuuttumaan siitä, että ikäveikkauksesi oli ihan hyväntahtoisesti kirjoitettu.

Miksi pitää olla tiukkis ja lukea (mukamas) rivien välistä?

No tuo Phoebsin äskeinen kommentti kääntyy vain häntä itseään vastaan. Aiempaa ketjua en ole lukenut enkä ota siihen kantaa.

Jostain kumman syystä alkoi ottaa kupoliin toisen jatkuva jankkaaminen ja se ettei usko mitä sanon vaan jatkaa ja jatkaa. Alkaa kuulostaa ihan samalta kuin... no joo, jätetään sanomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Harmaa:
Scarlett O Harava Ja Poison.. joku. jälkimmäinen taisikin lopettaa palstailun :/

Kukas tuo Poison on? Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen.

Sweetest Poison oli ainakin, vaihto nikkiä

siis juuri tämä juuri se, jolla on joku ms-tauti, kihti tms ja syytetään huomionhakemisesta?

Taudeista en tiiä mutta hyvät höpöhöpö jutut sillä on :D *tykkää*

Yhteistyössä