Mua ei oo koskaan kiusattu, enkä ole koskaan kiusannut ketään. Tai siis näin koen itse asian. On mua nimitelty, kiusatty tyhmästä sukunimestä jne, mutta pistin kiusaajille aika nopeesti jauhot suuhun. Olin suosittu koulussa, paljon kavereita, sosiaalinen ja hauska, ei kukaan uskaltanut kiusata/kukaan ei saanut siitä mitään vallantunnetta koska osasin ottaa lungisti ja oli paljon kavereita
Mutta miksi ihmeessä olen nyt aikuisiällä kuullut että olen kiusaaja????????? Siksi koska olin yläasteella se tyttö, joka pyöri poien kanssa, oli vanhempi poikaystävä, kävin bileissä ja urheilin poikien kanssa,muutenkin elin vähän erilaista elämää kuin ne luokan kilteimmät ja hiljasimmat tytöt.... En koskaan kehuskellut tai ollut se koulun ärsyttävin pissis, ei menin ihan omaa polkua, joskus tulin farkuissa ja korkkareissa kouluun, joskus verkkareissa ilman meikkiä.
Koskaan, en siis koskaan haukkunut ketään, katsonut nenänvartta pitkin tai millään tavoin vähätellyt muita, sanoin moi, kysyin mitä teki viikonloppuna, oliko saanu matikan laskut tehtyy yms yms. Olin vaan niin erilainen luonne ja olin niin erilainen fyysisesti=c-kupin tissit seiskalla, tietty pojat pyöri ympärillä...
Olin siis kiusaaja muita tyttöjä kohtaan koska mulla, parilla muulla tytöllä ja kaaaaikilla muilla pojilla oli salanen kerho johon ei muita huolittu. Minä olin siis kiusaaja koska mulla oli oma tiivis kaveriporukka, pidettiin hauskaa ja koska pojat tykkäs mun tisseistä...
en halua vähätellä ketään oikeasti kiusattua, olen nähnyt sen omassa perheessä liiankin läheltä, mutta haluan tällä tuoda esiin sen, että ihmiset kokee kiusaamisen erilailla. Ja siis minä olen jonkun mielestä ollut kiusaaja vaikka 100 varmasti tiedän että en ole ollut.