Joo, luette varmaankin että tee lista. Siis niinku teejuoma lista
Mutta olen miettiny että jotain mitä pitäis saada ennen talvea ostettua, hankittua ja tehtyä, on aikamoinen.
Osta:
1. Toppapuku vauvalle. ÄP puku on vielä liian suuri. Kierrä kirput ensin.
(Lue, maleksi muutama tunti sen sadassa kirpulla jossa kaikki on niin ylihinnoiteltu ettet raaski ostaa mitään ja sen jälkeen palaa tyhjin käsin)
2. Hienostelutakit molemmille. Edullisesti. Neidin max 50, vauvan 20. Tai vauvalle joku kiva haalari, max 30e.
Lue edellinen...
3. Mene kenkäkauppaan ja hanki feikkiuggit ja saapikkaat lapselle niin että kummatkaan eivät maksa yli 30e...
4. Osta 62-68 vaatteista kaikki mitä irti saat ja halvalla.
Siinä ne hankinnat. Tee:
5. Ompele uudet pehmusteet pinnasänkyyn, koska edellisissä on jonkun paholaisen kahvit.
6. Mene keskustelemaan koululle neidin "tavoitteiden saavuttamisesta".
7. Mene vauvan kanssa neuvolaan ja kuuntele jonninjoutavaa höpötystä jonka olet kuullut jo kymmenen kertaa, lähde kotiin tietämättä edelleenkään miten saisin hoidettua vauvan ilmavaivat, vaikka minulle on taas kerrattu että vauvan pienimpäänkin itkuun on reagoitava.
8. Kutsu kaveri iltapäiväkaffeille, ja yritä keskustella siinä kun kaksi pariviikkoista huutaa minkä kurkusta lähtee (No ei sentäs, ei me vauvojamme turhaan itketetä)
9. Laita herätyskello yöksi joka päivä soimaan kello kaksi, koska pitää viedä lapsi vessaan.
10. Käy kangaskaupassa, osta lapselle talviasusteisiin kankaat.
+ Yritä kehua kuinka lapset ovat ihania aina kun joku tulee vastaan ettei kukaan alkaisi epäillä teidän kotioloja.
Joo. Miten mua pariviikkoisen mammana kiinnostaa mitkään hemmetin TOPAT?
Olen miettinyt samaa itsekin. Muiden, pitkää tai vaikka ihan yhdenkin kohdan juttua?
Toimi mulle myös kätevänä arjen pikkujutuista avautumisena