meidän perheen aamu. ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ullabulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan tavallinen perhe:
minkälaista elämää te toiset elätte kun tollanen tilanne sattuu niin heti: EROTKAA!
en voi kun ihmetellä :D
te vaan rakastelette kaiket päivät ja kuiskitte hellyyden sanoja toistenne korviin ettekä koskaan korota ääntä tai riitele vaan KESKUSTELETTE erimielisyytenne, lopuksi hassusti kumppanille naurahdatte. teillä on lempinimet tyyliin: höpönassu ja munmuru. ettekä kiroile.eikä teidän lasten nenät vuoda räkää saati että ne kaivas nenäänsä.
meillä ainakin huudetaan joskus ja kovaa. meillä myös sovitaan :heart:

Meillä huudetaan ja meuhkataan MUTTA meillä ei kukaan käy käsiksi toiseen. Siinä ero normaaliin perheeseen.

Totta. ei meilläkään käydä käsiksi. Jos joku läpsis mua, tekisin muutakin kun tönäsisin sängylle. Kääk eli kävisin kimppuun itsepuolustukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
No voi ny vittu etten sanoisi. Mun sympatiat on täysin miehen puolella.

Lapsi kiljuu kun häntä puetaan. Mitä sitten? Se on ihan normaalia tietyssä iässä ainakin. Olisit antanut huutaa, siirtynyt muualle, ja antanut miehen pukea oman lapsensa sen sijaan että puutut siihen.

Ja läppäisitkin vielä. Hieno teko, vautsi :flower:

Tää on just sanasta sanaan miun näppäimistöltä!

Lause jossa toteat:olisi kai parempi jatkaa lasten takia kuin se että olis kaks kotia...

Nyt mulla nous niskavillat. Omakohtasta kokemusta on..Minä sinnittelin kaksi vuotta,kunnes sain kolmannen kerran turpaani. Joka jumalan aamu mietin miksi,kenen vuoksi,kuinka kauna jaksan..Joka aamu kun heräsin toivoin että olisi jo ilta ja pääsisi uneen..Eräänä päivänä havahduin siihen että toivoin jopa jotain sattuvan,jossa jompi kumpi kuolisi. Sitten kaatui seinät!

Mutta tota en lyötynä "ihmisenä" ymmärrä,miksi sinä läpsit.. Eikö olisi ollut helpompaa mennä itse pois tilanteesta..vaihtoehtona kävi mielessä että olisit pyytänyt sen huutavan lapsen itsellesi ja koittanut pukea itse hänet..

Suoraan en neuvo eroamaan,mutta koittakaapa ottaa kahdenkeskistä aikaa ja puhukaa eka vaikka keskenänne.Jos ei tule tolkkua,ette "ymmärrykseen" pääse-ottakaan yhteys vaikka perheneuvolaan.Aina kannattaa yrittää! :hug:

Mitä sinä menet puuttumaan isän ja lapsen väliseen kahnaukseen? Miksi et antanut miehen itse hoitaa hommaa loppuun? Olisit poistunut toiseen huoneeseen, jos hermosi eivät kestä lapsen huutoa yhtään. Säälittää jo tuleva toinen lapsesi :( Mikä oikeus sinulla oli läppäistä miestäsi? Kuulostat hermosi menettäneeltä nalkuttajalta :(

Yhteistyössä