Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä teen sitten kun mies ei ole hiljaa vaan karjuu vaikka pyydän ja käsken sanallisesti lopettamaan kun lapsikin jo pelkää. minun sanominen ei auta. hän vain huutaa onko se parempoi kuin se että minä fyysisesti teen jotain jotta huuto loppuu ja lapsi ei tätä kuitenkaan ole todistamassa?
Ensimmäisessä jutussasi sanoit, että mies ei sanonut mitään vaikka lapsi huusi ja huusi. Sitten alkoi karjua sulle, kun aloit huomautella asiasta? Mikset mennyt toiseen huoneeseen ja antanut miehen hoitaa tilanteen? Aloititko itse ensin huutamaan? Puhuuko mies sulle mitenkään muuten kuin karjuen?
Ap aloitti huutamisen ja ap aloitti läimimisen. Sitten syyttää pelkästään miestä kun mies lähti mukaan.
en huutanut vaan sanoin miehelle kun puki lasta että komenna nyt sinäkin. silloin mies alkoi karjumaan. joo en olisi saanut ede skommentoida mutta nyt en jaksanut heti aamusta huutoa ja olisin tahtonut että mieskin olisi komentanut.
läppäisy oli liikaa tiedän sen mutta kun miehelle ei auta sanoa että ei karju. ei ole kiva aina kun mies vähänkään hermostuu hän karjuu ja huutaa. eikä lopeta kun alkuun pääsee.
en tiedä itsekään onko tässä liitossa enää järkeä.ihan lasten kannalta mutta toisaalta en haluaisi lapsille kahta kotia

en ole´ennen koskaan entisessä liitossa tällainen ollut eikä mieskään. meillä on tämä väkivalta tullut vasta tässä suhteessa esiin. pahalta se tuntuukin tiedän että lapsille ei ole hyvä olla kun vanhemmat tappelee. me tapellaan tosiaan vhänä mutta aina kun tapellaan se on tällaista.