S
sipsu
Vieras
täällä mä nyt yksinään pohin kun mies on reissussa...enkä sille oikein voi avautua...huono kun olen tunteistani puhumaan...eli siis tänää tuntu samalta ku viimeksi olin raskaana...aamukahvia juodessa alkoi ällöttää mikä ei tosiaan ole mulla normaalia...juon varmaan 10 kuppia kahvia päivässä!!
alamahassa tuntuu jänniä vihlaisuja ja menkka oireet puuttuu kokonaan... :O jotka mulla alkaa aina viikkoa ennen menkkoja!! täällä haaveilen että jos nyt. elukoille jorisen että jos meille tulis uus asukki. just niinku joku hullu...
oon niin katkera... just veljen vaimo tuli raskaaksi ja tuli oikeen suoraan vittuileen mulle kuin paska olen...kun sain km!! oli nääs mua viemäs sairaalaan kun km sain...!! oikeen vahingon ilosena valitti joka oirettaan jonka päästään keksi ja kerto kuin onnellinen on!!!! minähän suorasanasena sanoin että onneksi olokoon ja kuule mua ei vois vähempää kiinnostaa toi sun vittuilu...! veljeni pyyys anteeksi jonku ajan päästä ja sit kun menin niille kylää joku pari viikkoa sen jälkeen niin se AKKA käveli sielä raskaus testi käjesä ja hihitti että mä teen joka päivä raskaus testi kun on niin kivaa nähä ne kaks viivaaa siinä... onko sulla näkyny? prkle!!!aah mä niin inhuan sitä akkaa!!!!