V
vieraana
Vieras
Mulla on ollut yhdet menkat synnytyksen jälkeen. (Vauva nyt 8kk ja imetän vielä soseiden ohella). Nyt ois pitänyt alkaa jo 2 viikkoa sitten toiset menkat. Mutta niitä ei ole tullutkaan. Oon tehnyt 2 testiä (cittarin liuskatesteillä), mutta ne ovat enemmän negoja kuin plussia. Siis todella epäselvä juuri ja juuri erottuva haalea viiva näkyy kun katsoo hyvässä valossa.? En tiiä onko se sitten se pohjaviiva mikä siinä näkyy?
Oireita mulla on sellaisia että kokoajan tuntuu että menkat alkaa. Alavatsaa nipistelee ja vihloo. Välillä aika kipeääkin. Esim yskäisy ja aivastus käy johonkin alamahaan toiselle puolelle. Ja yhdyntä käy kipeää. Vihloo ikävästi.
Mitähän tämä on? Onko kellään kokemusta? Jos on kohdunulkopuolinen niin näkyykö silloin testissä kaksi viivaa ja onko ne selviä?
Oireita mulla on sellaisia että kokoajan tuntuu että menkat alkaa. Alavatsaa nipistelee ja vihloo. Välillä aika kipeääkin. Esim yskäisy ja aivastus käy johonkin alamahaan toiselle puolelle. Ja yhdyntä käy kipeää. Vihloo ikävästi.
Mitähän tämä on? Onko kellään kokemusta? Jos on kohdunulkopuolinen niin näkyykö silloin testissä kaksi viivaa ja onko ne selviä?