Kohdunulkopuolinen raskausko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Mulla on ollut yhdet menkat synnytyksen jälkeen. (Vauva nyt 8kk ja imetän vielä soseiden ohella). Nyt ois pitänyt alkaa jo 2 viikkoa sitten toiset menkat. Mutta niitä ei ole tullutkaan. Oon tehnyt 2 testiä (cittarin liuskatesteillä), mutta ne ovat enemmän negoja kuin plussia. Siis todella epäselvä juuri ja juuri erottuva haalea viiva näkyy kun katsoo hyvässä valossa.? En tiiä onko se sitten se pohjaviiva mikä siinä näkyy?

Oireita mulla on sellaisia että kokoajan tuntuu että menkat alkaa. Alavatsaa nipistelee ja vihloo. Välillä aika kipeääkin. Esim yskäisy ja aivastus käy johonkin alamahaan toiselle puolelle. Ja yhdyntä käy kipeää. Vihloo ikävästi.

Mitähän tämä on? Onko kellään kokemusta? Jos on kohdunulkopuolinen niin näkyykö silloin testissä kaksi viivaa ja onko ne selviä?

Niin ja piti lisätä että ei olla käytetty ehkäisyä...Koska lapsi saa tulla jos on tullakseen!Täytyy se soittaa jos ei tilanne selviä. Ajattelin että kai tuo imetys vielä sotkee menkkoja? Mutta mitenhän yhet tuli mutta nyt ei toisia tuukkaan? Ja tuntuu että maha on jotenki pömpöttynyt...

Sekinunohtui että tulee todella runsasta vetistä ja limaista vuotoa...Enimmäkseen kellertävää tai lähes väritöntä. Mutta ei verta eikä ruskeaa vuotoa. ÄÄH..Tää on kauheaa kun ei tiiä mikä on. Kai se on raskittava ostaa vielä yksi parempi testi. Apteekin testitkö on parempia?

minulla oli muutama vuosi sitten ulkopuolinen raskaus,testissä näkyi heikko viiva
ja minulla alkoi limainen ja kuollut veri tyyppinen vuoto sekä toispuolinen vatsakipu.Kannattaa soittaa neuvolaan katsovat sen arvon verikokeista en muista mutta joku raskaushormoni jos on lievästi kohonnut niin varmaan ulkopuolinen raskaus.Minulla oli v ain jotain tuhannen luokkaa ja siitä arvasivat että on ulkopuolinen kun sitten tulin uudestaan raskaaksi niin samat tulokset olivat heti n 20.000 luokkaa eli noin suuri ero oli tuloksessa.
Jos sinulla tulee maha kunnolla kipeäksi heti sairaalaan ettei puhkea sisälle on vaarallinen.

Kiitos JONKKELI!

Kerrotko vielä että kuinka paljon sulla oli menkat myöhässä kun teit heikon viivan? Ja teitkö vaan yhden testin vai monta ja oliko kaikissa heikko viiva? Kuinka pian alkoi vuoto? Ja kuinka kipeä olit alussa? Seuraan omaa tilannetta ja taidan ostaa tänään vielä paremman testin että nään oonko raskaana vai en!

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Kiitos JONKKELI!

Kerrotko vielä että kuinka paljon sulla oli menkat myöhässä kun teit heikon viivan? Ja teitkö vaan yhden testin vai monta ja oliko kaikissa heikko viiva? Kuinka pian alkoi vuoto? Ja kuinka kipeä olit alussa? Seuraan omaa tilannetta ja taidan ostaa tänään vielä paremman testin että nään oonko raskaana vai en!

Vie ennemmin pissanäyte aamulla terveyskeskukseen niin tekevät testin siellä. Ei tarvitse itse pähkäillä onko positiivinen vai ei.

ystävätär meinas kuolla ulkopuoliseen raskauteen,ei mennyt lääkäriin vaikka vatsaan välillä vihloi kunnolla... Viime tipassa ja kauheissa tuskissa sitten meni ja selvivi onneksi.
Eli lääkäriin kannattaa mennä ajoissa!

Yhteistyössä