Kokeilisitko seksiä naisen kanssa jos tulisi kaunis tilaisuus vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alma";25914589]Mutta mun mielestä nämä "nykyajan nuoret" rohkeemmin ovat sekä tyttöjen että poikien kanssa ja ihan antavat sen näkyä. Ja tietysti tämä "julkihomous ja lesbous" on varmaan antanut rohkeutta toimia niin. Ja sehän tietysti on hieno juttu. En muista omasta lapsuudestani/nuoruudestani yhtään julkihomoa tai lesboa...[/QUOTE]

mutta se että e muista ei tarkota etteikö olis ollut

Kyllä. Haluaisin harrastaa naisen kanssa seksiä. Suutelua, nuolemista, mieluummin ilman mitään välineitä. Olen pari kertaa suudellut naista, mutta ei johtanut mihinkään vaan oli sovittu, että on vaan kokeilu tms...

tuota tuota.. jäi mietityttämään tuo "kaunis nainen". sillä kauneushan on katsojan silmissä. mun mielestä ihmisen ei välttämättä tarvitse olla ulkoisesti "kaunis" kunhan hänessä on sitä jotain. tietyt piirteet ja ominaisuudet ihmisessä on todella luotaantyöntäviä VAIKKAKIN ihminen olisi muiden mielestä ulkoisesti kaunis..

kyllä siis voisin jotakin tehdäkin,jopa saman sukupuolen kanssa jos sellainen eteen sattuu joka ns kolahtaa

Kuten mummeliisa sano, ei se sukupuoli, vaan se ihminen. Mun puolesta voi olla vaikka molemmat värkit, ei hetkauta, jos ihastuksesta tms on kyse. Ja ihastun siis ihmiseen, persoonaan, enkä housunsisältöön.

hmm.sukupuoli sisältää niin paljon muutakin kuin "housujensisällön". yleisesti ottaen miehellä/naisella on aika erinlaiset luonteet /persoonallisuudet..

Jokseenkin varma olen että en kokeilisi, koska ei ole tapana pettää :)
Mutta jos olisin vapailla markkinoilla, toki. On aina ollut sellainen kevyt kiinnostus asiaan, ihan hyvin voisin kuvitella kokeilevani ja ehkä jopa pitäväni ;)

Yhteistyössä