Kokemus traumatisoi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rouva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rouva"

Vieras
Hei!

Olen nyt vasta käsitellyt lapsuuden kokemuksistani ja nyt en pysty enää kohtaamaan vanhempiani,kohta vuoteen, koska kokemukseni oli traumatisoiva ja pelkään edelleen, että minulle tapahtuisi jotain vaikka järkikin sanoo, ettei tule enää mitään tapahtumaan. Siinä liittyy osittain julmuuttakin, jota vasta aikuisena käsittelen. Olen koko ikäni yrittänyt unohtaa ja tavannut heitä edelleen silloin tällöin. Vasta nyt olen kirjoitellut ja käsitellyt asiaa. Onko teillä ollut samoja kokemuksia?
 

Yhteistyössä