Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kokoomusta äänestän sen vuoksi että en tykkää loisista jotka imee tavallisen huonopalkkaisen tilipussista ne viimeisetkin pennit.
Jokainen tulkoon toimeen omillaan. Todella hädässä olevia pitää kuitenin auttaa mutta ei laiskoja saamattomia loisia.
AAA+++
Tämän kun vasureita äänestävät töissä kävijät ymmärtäisivät, niin Suomi olisi paljon parempi paikka meidän kaikkien elää
No kertokaapas minulle ketä ovat nämä "loiset"? Työttömät? Eläkeläiset? Opiskelijat? Kotiäidit/-isät? Sairaat?
Vai onko "loisia" kaikki ne jotka saavat yhteiskunnalta tukea sitä oikeasti tarvitsematta?
Loisia ovat sellaiset ihmiset jotka eivät halua tehdä töitä tai opiskella vaikka kykenisivät.
Vo lepsa rakas, koko siitä väestöstä joka tukia muodossa tai toisessa saa tuollaisia ihmisiä on
häviävän pieni prosentti.
Itsekään en pidä siitä että tukia käytetään väärin ja joku lypsää lehmää vaikka saisi toimeentulonsa muualtakin, mutta näiden massaan hukkuvien idioottien takia ei todellakaan ole mietään mieltä viedä mahdollisuutta ihmisarvoiseen elämään heiltä joilla siihen ilman tukia ei ole muuten mitään mahdollisuutta.
Vai onko sinusta oikein lyödä lyötyä ihan vaan sen takia että joku jossain ehkä käyttää tukijärjestelmää väärin?
Kuinka iso se "häviävän pieni prosentti" Sinun mielestä sitten on kookosta rakas? Ja enhän minä ole leipää viemässä kenenkään työhön kykenemättömän suusta
Esimerkiksi siitä että olet tämän lainauksen ensimmäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä että
"Jokainen tulkoon toimeen omillaan." Minun korvaani se ei kuulosta kamalasti siltä että vähempiosaisilla saisi olla mitään mahdollisuutta minkäänlaiseen tukeen miltään julkiselta taholta.
Ja mitä tulee tukien väärinkäyttäjiin, niin henkilökohtaisesti en tunne ketään joka olisi "laiska ja saamaton loinen ja jotka imee tavallisen huonopalkkaisen tilipussista ne viimeisetkin pennit. " Se ei tietenkään kerro koko totuutta, mutta montako loista Sinä tunnet?