koska lopetitte/-tatte syöttämisen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minä vaan

Jäsen
29.05.2004
883
0
16
minkä ikäsenä lapsi voi syödä itse(siis ilman syöttämistä)?Koska teidän lapset on alkanu syömään itse?

kun meijän poikaa vielä syötetään 1v10kk,mut jotai kiinteetä esim.kesällä makkaraa,leipää ym. syö itsestään,mut kun naapurin poika kuulema jo itse söi kaikki ateriansa 1,5v..

miten muilla?
 
Lapsi voi syödä itse heti kun näyttää siihen kiinnostusta. Toiset aloittavat jo ennen vuoden ikää ja toiset myöhemmin. Meillä kiinnostui tyttö itse syömisestä reilun vuoden ikäisenä ja syö edelleen (1v5kk) itse muuta toki autan jos vaikka väsynyt ja näkee että ruoka menee paremmin alas kun äiti auttaa. Harvoin kyllä näin tapahtuu sillä yleensä TAHTOO syödä itse.
 

Yhteistyössä