minkä ikäsenä lapsi voi syödä itse(siis ilman syöttämistä)?Koska teidän lapset on alkanu syömään itse?
kun meijän poikaa vielä syötetään 1v10kk,mut jotai kiinteetä esim.kesällä makkaraa,leipää ym. syö itsestään,mut kun naapurin poika kuulema jo itse söi kaikki ateriansa 1,5v..
miten muilla?
kun meijän poikaa vielä syötetään 1v10kk,mut jotai kiinteetä esim.kesällä makkaraa,leipää ym. syö itsestään,mut kun naapurin poika kuulema jo itse söi kaikki ateriansa 1,5v..
miten muilla?