Kotikutsut ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinatitityy....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiinatitityy....

Vieras
Pidin tupperi kotikutsut ja nyt ahdistaa kun mä vähän pitkin hampain pidin ne ja nyt se konsultti ahdisteli sitten mun vieraita pitämään ja minä vaan yritin että ei ole mikään pakko niin nyt mua ahdistaa. Ja sekin ahdistaa kun jotkut tilasi isolla summalla ja tuntui että joistakin tuntui että on pakko tilata niin tilasivat siksi. Tietysti aikuisia ihmisiä kaikki ollaan, mutta silti..argh...

Pidin tupperi kotikutsut ja nyt ahdistaa kun mä vähän pitkin hampain pidin ne ja nyt se konsultti ahdisteli sitten mun vieraita pitämään ja minä vaan yritin että ei ole mikään pakko niin nyt mua ahdistaa. Ja sekin ahdistaa kun jotkut tilasi isolla summalla ja tuntui että joistakin tuntui että on pakko tilata niin tilasivat siksi. Tietysti aikuisia ihmisiä kaikki ollaan, mutta silti..argh...

Joo tiedän tunteen :(
Tosin en ole itse suostunut pitämään ensimmäistäkään tupperi kutsua :D
Pakko myymistähän se on.
Eniten ehkä ärsyttää se,että emännälle aina annetaan kaiken maailman lahjoja ilmaiseksi ja mitä enemmän vieraat ostavat sitä enemmän emäntä saa.
Useilla kutsuilla olen käynyt kohteliaisuudesta,mutta en osta mitään.

Mä oon kerran ollu tuppereilla, kaveri puoliks huijas mut sinne (ihan viime hetkellä kerto iltamien luonteen, ku ties etten taatusti ois tullu varta vasten). Ja en kyl ostanut mitään. :D

Olen varmaan vähän liian kiltti ja painostuksen alla suostuin. Ja jotenkin tunsin itseni kamalan ahneeksi kun se konsultti vaan painotti niitä emännän lahjoja yms. hävetti suorastaan. Miten jotkut voi pitää niin yhtenään?

Ahdistaa. siksi en ole niitä järjestänytkään.
olen käynyt vaikka millä kutsuilla, kun en kehtaa aina kieltäytyä, mutta ikinä en ole ostanut mitään mitä en oikeasti ole tarvinnut. En siis ole ostanut vaan siksi että emäntä tarvii pisteitä.
Itse en halua kavereilleni "kutsu piinaa" ja en siksiään halua moisia juttuja riesakseni ottaa.

Nyt on vielä sellainen vuodenaika ilmeisesti että noille erilaisille kotikutsuille satelee noita kutsuja koko ajan..argh.. Toivon vaan että mun vieraat ei pidä kutsuja niin ei tarvitse mennä kutsuille..

kysymys meidät kutsuttin kerran syntymäpäiväkutsuille, ja oli ihan kivat kutsut ruokineen ja juomineen (aikuisten ilta kutsut) kunnes yht'äkkiä paljastui että ne onkin myynti kutsut....:mad:
siellä sitten jaettiin lehdykät ja hiljaa piti kuunnella luentoa tuotteista... ne jotka jatkoi luontevaa illanistujais keskustelua, ajettiin ulos.
VOIKO NÄIN HUIJATA IHMISIÄ MYYNTI TILAISUUTEEN??
mua ainakin veetuttaa moinen toiminta.

Joo oli kyllä vihon viimeiset kutsut mitkä järjestän siis missä myydään jotain. En vaan ymmärrä miten näitä järjestetään näin paljon ja erilaisia jos tuntuu tältä tämä emäntänä olo....

ei ne voi noin paljon ahistaa.... Mun mielestä on mukava olla kutsuilla emäntänä ja en oo kyllä huomannu, et vieraitakaan mitenkään ahistas. Vieraiksi tosin onkin tullu sellasia joita oikeesti kutsut kiinnostaa.

kysymys meidät kutsuttin kerran syntymäpäiväkutsuille, ja oli ihan kivat kutsut ruokineen ja juomineen (aikuisten ilta kutsut) kunnes yht'äkkiä paljastui että ne onkin myynti kutsut....:mad:
siellä sitten jaettiin lehdykät ja hiljaa piti kuunnella luentoa tuotteista... ne jotka jatkoi luontevaa illanistujais keskustelua, ajettiin ulos.
VOIKO NÄIN HUIJATA IHMISIÄ MYYNTI TILAISUUTEEN??
mua ainakin veetuttaa moinen toiminta.

No ei voi!
Ja jos siellä sellainen tilaisuus on järjestettävä, niin ainakin osallistumisen tulisi olla vapaaehtoista.

Kyllä olen ollut siellä ja tiennyt, että ne myyjät on tuommosia. Kyllähän se vähän pakkopullaakin oli, mut toisaalta en olisi varmaan mennykään, jos ei olisi ollut aikomus jotain ostaa. Lupasin pitää kutsutkin, mutta peruin viime hetkellä.

ne on kivoja kokoontumisia. mutta sehän siellä on tarkoitus, että moni ostais ja mahdollisimman isolla summalla ja että toiminta jatkuu, niin niitä kutsuja tyrkytetään. mutta pittää vaan suhtautua niin, että se ei ole PAKKO, vaan kaikki on ihan vapaaehtoista. siellä vaan helposti iskee sellainen olo, että on pakko, kun esitelijä tottakai tyrkyttää, ja antaa ymmärtää, ettei kertakaikkiaan voi elää ilman jotain tuotetta. ja että kun pidät kutsut, niin saat sitä ja tätä. mä en itse enää osta mitään en säälistä, enkä muusta, niijtä samoja tuotteita kun saa kaupasta monta kertaa halvemmalla, kutsuilla kyllä käyn, mutta ilmoitan kyllä jo siinä vaiheessa, kun joku kutsuu, että voin tulla jos mut haluaa paikalle siitäkin huolimatta, että en osta mitään. monilla kun on huoli kuitenkin siitäkin, että tuleeko paikalle ketään.

Mulle on nyt ensi kuuksi varattu kahdet kutsut, lelukutsut ja vaatekutsut.

Eikä mua ahdista lainkaan, ainakin mun ystäväpiirini tietää ettei kutsuilta ole pakko mitään tilata, eikä kukaan loukkaannu jos ei joku jotain tilaa.

Juttelin tässä juuri hiljattain erään esittelijän kanssa tuosta, ettei ihan valtavasti kuitenkaan kannata tyrkyttää vieraille sitä kutsujen pitoa.... Kyllä mun mielestä jokainen joka on innostunut ne kutsut pitämään osaa itse sitä esittelijäältä kysyä.
Toki jos esittelijä on vasta hiljattain aloittanut niin silloin hänellä on ehkä vähän kovemmat paineet saada niitä uusiä esittelytilaisuuksia.

Jossain vaiheessa tuli pidettyä noita tuppereita vähän turhankin usein...

Riippuuhan nuo tosi tosi paljon esittelijästäkin. Olen itse pitänyt vain yhdet kutsut, koska tiedän ystäväni ja tiedän, ettei hän pakolla tuputa mitään. Itse olen ollut useammilla kutsuilla ja en kyllä ole kokenut minua mihinkään painostettavan. Saahan ne esittelijät puhua, ei sitä pakko ole ostaa! Monesti en ole ostanut yhtään mitään.

On meitä moneen junaan :D En itse ehkä emäntänä haluaisi toimia, mutta mielelläni menisin vieraaksi esimerkiksi Me&I-kutsuille, tai monille muillekin, mutta eipä ole kukaan kutsunut :(

Yhteistyössä