Koulupöytä "pukinkonttiin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli meijän 11v tytöltä hajos koulupöytä viikko sitten. Rupesin tuossa miettiin, että olisko ihan hölmöä ostaa se joululahjaksi. Tietysti saa jotain lelujaki. Mitäs mieltä ootte?

ei ole huono idea!! Kyselet tytöltä millaista tahtoo ja osatte sen lahjaksi. Minä taas en ymmärrä miksi kaikki lahjat pitäis olla "turhaa". Kalsaritkin on kivoja lahjoja.

ollaan tytön kanssa kateltu mieluinen koulupöytä joten tiedän mitä tyttö haluaa. Ja tää nyt tuli varmaan mieleen senki takia, ku tytölle on vaikea löytää "mitään"

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei ole huono idea!! Kyselet tytöltä millaista tahtoo ja osatte sen lahjaksi. Minä taas en ymmärrä miksi kaikki lahjat pitäis olla "turhaa". Kalsaritkin on kivoja lahjoja.

Ei kalsareissa mitään vikaa ole, mutta koululaisen koulupöytä on välttämättömyys. Se pitää ostaa joka tapauksessa, joten sen "nostaminen" lahjaksi on ihan hassua. Mielestäni.

Itse olisin kyllä ollut iloinen tuossa iässä kivasta koulupöydästä :) Jos tyttösi tykkää "hienostautua", niin voisiko se koulupöytä olla vaikka joku kampaus-/meikkipöytä, minkä "sisältä" saa käännettyä peilin?

Alkuperäinen kirjoittaja edw:
ööö.. mitä leluja 11v tarviaa?

Kyllä mun 13- ja 11-vuotiaat vielä leikkii esim. nukeilla tai hevostallia tms. Samoin mun 11.v tyttö toivoi joululahjaksi sellaista isopäistä barbintyylistä nykkea, joku Moxie vai mikä se on. Ei musta mitään ihmeellistä. Nykymaailmassa pitää kannustaa lapsia leikkimään mahdollisimman pitkään. Ei se mikään heikkous ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
just sellaista ollaan katottu missä on keskellä se avattava "laatikko" jossa on peili.

Mielestäni tuo kuulostaa mukavalle lahjalle :) Lahjaan lisänä olisi kiva joku uusi hiusharja, pieni hajuvesipullo, neutraaleja meikkejä jne :)

Yhteistyössä