Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:10 emilja kirjoitti:mä nyt en voi sanoa olevani köyhä, mutta en mä raaski ostaa alkoholia, polttamisenki oon lopettanu kokonaan.
mä ostan todella harvoin siiderin/kaks, neki yleensä halvimpia.
aattelen että, miks litkiä illalla siideriä, kun voi juoda mehua :/
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:12 Sikaköyhä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:10 emilja kirjoitti:mä nyt en voi sanoa olevani köyhä, mutta en mä raaski ostaa alkoholia, polttamisenki oon lopettanu kokonaan.
mä ostan todella harvoin siiderin/kaks, neki yleensä halvimpia.
aattelen että, miks litkiä illalla siideriä, kun voi juoda mehua :/
mun mielestä myös mehu on parempaa kun siideri.
Sitt jos joskus harvoin juon siideriä niin sitten juon humaltumistarkoituksessa.