Kuinka moni ei ole koskaan varastanut mitään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Niin sinisilmäinen en ole, että luulisin, ettei suurin osa olisi varastanut..suuri osahan varastaa teini-ikäisenä :whistle: Nyt varmaan joku neropatti tulee taas sanomaan, että KAIKKI varastaa elämänsä aikana :whistle: :whistle:

Käsi sydämellä sanon: En ole koskaan varastanut mitään :saint: :saint:
 
Anteeks nyt jo valmiiks ihan kamalasti mutta maailmassa on noin miljoona asiaa jota mä en ole tehnyt mutta mun ei tartte joka hiton asialla päteä mitä ei oo tullu tehtyä... Sori:) Kuka teistä ei ole murhannut kirveellä ketään? Mä en, olenpas pyhimys:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Niin sinisilmäinen en ole, että luulisin, ettei suurin osa olisi varastanut..suuri osahan varastaa teini-ikäisenä :whistle: Nyt varmaan joku neropatti tulee taas sanomaan, että KAIKKI varastaa elämänsä aikana :whistle: :whistle:

Käsi sydämellä sanon: En ole koskaan varastanut mitään :saint: :saint:



Edes sydämiä? Tai suukkoja? Tai aikaa? Piparia ottanut salaa kaapista. Lempilelun veljeltäsi?
 

Yhteistyössä