Niin sinisilmäinen en ole, että luulisin, ettei suurin osa olisi varastanut..suuri osahan varastaa teini-ikäisenä
Nyt varmaan joku neropatti tulee taas sanomaan, että KAIKKI varastaa elämänsä aikana
Käsi sydämellä sanon: En ole koskaan varastanut mitään :saint: :saint:
Käsi sydämellä sanon: En ole koskaan varastanut mitään :saint: :saint: