kuinka moni on ihastunut oman liittonsa aikana toiseen mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun itsellä on sama tilanne päällä...

Kuinka homma alkoi, kauan se kesti ja kuinka saitte sen loppumaan?

Mä oon aivan korviani myöten ihastunut työkaveriin ja kohdetta on vaikea unohtaa kun tapaamme joka päivä.

Kokemuksia ja vinkkejä, kiitos

edellisen avioliiton aikana ihastuin baarissa tapaamaani mieheen. suhde exään oli jo ihan kuollut, mutta saman katon alla vielä asuttiin. moraalitontahan se oli et kävin sen miehen kans ajelulla ku joku teini. ei se suukkoja pitemmälle mennyt se juttu. ja loppui kun vaan päätettiin lopettaa tapailu.

Olen ihastunut, eikä kannata kysyä kuinka monta kertaa. Ihme se olisikin jos en olisi ihastunut, isännän kanssa kun kumminkin ollaan jo 20v yhdessä kuljettu. Ihastukset menevät kyllä ohitse, kun niille ei mitään tee - eli vaikka ihastuksen kohteensa näkee päivittäin, niin ihastus laantuu itsekseen jonkin ajan kuluessa, kun sitä ei ruoki. Aikaa voi kyllä kulua vaikka vuosi. Mutta nauti tunteesta, se ei ketään vahingoita =)

Uskon, että pidemmässä suhteessa tulee väkisinkin jonkinasteisia ihastumisia. Mutta se sitoutuneisuus mitataan sitten siinä, antaako ihastumisen olla vain ajatusleikkiä vai meneekö pidemmälle. Minä en ole mennyt.

Ihastus on kuitenkin eri asia kuin se että pettäisi miestään. Kyllä mulle ainakin on vuosien aikana ollut useampikin mies johon olen ihastunut. Mutta en ole koskaan osoittanut sitä ihastuksen kohteelle, enkä todellakaan ole pettänyt miestäni. Aikalailla laput silmillä saisi elää jos ei kymmenen vuoden aikana olisi törmännyt yhteenkään ihastuttavaan mieheen...ainakin mun mielestä.

Työpaikka on erittäin sopiva kohde ihastuksille, kun siellä kuitenkin vietetään suuren osan ajasta. Olen(ko) turhankin vapaamielinen ehkä, sillä olen vieläpä sitä mieltä että flirttaillakin saa. Kyllä mä ainakin nautin miesten huomiosta, vaikka omaa miestäni rakastankin ja olen hänelle uskollinen.

Ja kokemuksesta voin sanoa että näitä ihastumisia tulee ja menee ja yhteenkään en olisi omaa rakasta miestäni vaihtanut =) .

Olen ihastunut erääseen mieheen, kuten hän myös minuun. Molemmat ollaan puhuttu asiasta avoimesti ja siitä myös, että mitään ei tule tapahtumaan, koska olen suhteessa toiseen ja hänkin vasta eronnut. Mutta kivalta tuntuu silti.. :)

Kuinka hyvin todella tunnette toisianne, passaatteko yhteen luonteeltanne vai onko kyseessä pelkästään seksuaalinen vetovoima toisiinne? Miten suhteenne ja yhdessä olonne jatkuisi jos työskentelette samassa työpaikassa vuosia? Oletko eronneelle miehelle laastari eron jälkeiseen yksinäisyyteen?Entä jos hän palaa vielä perheensä luokse?

Parhaillaan on tilanne päällänsä, työkaverin kanssa ollaan ihastuttu toisiimme. Ollaan ihan kiipelissä, kun koitetaan saada tunteita sammumaan. Vuosi tätä on nyt jatkunut, herra tietää mihin kaikki vielä johtaa. Suhde ei ole edennyt fyysiselle asteelle, enkä miestäni haluaisi pettääkään.

sekä minulla että hänellä lapsia ja työkavereita ollaan oltu vasta noin 6kk mutta tämä on mun eka vakkari työ joten en mielelläni vaihtaisi paikkaa ja muutenkin viihdyn työpaikallani.

Oman miehen kanssa olen ollut 10 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ihastunut erääseen mieheen, kuten hän myös minuun. Molemmat ollaan puhuttu asiasta avoimesti ja siitä myös, että mitään ei tule tapahtumaan, koska olen suhteessa toiseen ja hänkin vasta eronnut. Mutta kivalta tuntuu silti.. :)

oletko varmas että mies on eronnut? Vai sanooko vaan? Vaikka olette sopineet ettei mitään tapahdu niin oletteko kuitenkin yhteydessä?

Me emme ole työpaikan ulkopuolella tekemisissä, mutta töissä nähdään paljon

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Olen ihastunut, eikä kannata kysyä kuinka monta kertaa. Ihme se olisikin jos en olisi ihastunut, isännän kanssa kun kumminkin ollaan jo 20v yhdessä kuljettu. Ihastukset menevät kyllä ohitse, kun niille ei mitään tee - eli vaikka ihastuksen kohteensa näkee päivittäin, niin ihastus laantuu itsekseen jonkin ajan kuluessa, kun sitä ei ruoki. Aikaa voi kyllä kulua vaikka vuosi. Mutta nauti tunteesta, se ei ketään vahingoita =)

Juuri näin.Vaikka meillä ei yhteistä taivalta olekkaan takana kuin vasta noin 11 vuotta.Ja kun itse sen rajan tietää ja siitä pitää kiinni niin eipä se ketään vahingoita vaikka ihastuisikin.Itseään siinä vaan kiduttaa :D .Ja mä olen kyllä aika herkkä ihastumaan,ei sen tarvi eds kummoinen olla mutta jos pikkusen edes kehuu niin mä kyllä leijailen jo pilvissä.

Olen ihastunut pariinkin otteeseen toiseen mieheen,toinen on mieheni entinen työkaveri ja toinen hänen veli..Tunne meni kyllä ohi aika pian mutta oli kieltämättä mukava haaveilla vaikka ei tullut missään vaiheessa mieleenkään että tekisin jotain konkreettista mieheni selän takana ;)Ne vaan oli sellaisia viattomia pikku ihastumisia joista vain itse tiesin..

Yhteistyössä