Vaimo on ihastunut toiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jarppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ihmettelevä";29114124]Eikö susta tunnu yhtään pahalta, kun jäät yksin? Eikö siis tunnu oikealta tai tarpeelliselta syyttää vaimoa siitä, että jäät yksin? (Jos niin käy) Kun tuntuu, että 99% ihmisistä suhtautuu niin.[/QUOTE]

Tuntuu se pahalta. Oikeastaan pelottavalta.

Kyllä minä tiedän, että ei se ole yksin vaimon syy jos niin käy. Olisin varmasti voinut tehdä toisin joissakin tilanteissa. Olisi pitänyt ainakin viheltää tuo heidän kuvio poikki heti alkuunsa.

Me olemme olleet yhdessä jo noin 7,5 vuotta. Siitä ajasta asuttu yhdessä noin 6,5 vuotta. 5,5 vuotta ollaan oltu naimisissa. Ajatus kyllä pelottaa, jos tästä tämän jälkeen joutuu yksin jatkamaan.

[QUOTE="lumi";29114118]Sä oot kyllä hyvä mies..ei voi muuta sanoa :0 Et voi kuitenkaan antaa kaikkea anteeksi, mutta ymmärrän, että teillä on perhe, siis lapsetkin niin heidän takiaankin pitää yrittää, mutta aika pahalta kuulostaa :0[/QUOTE]

Kiitoksia :)

Lasten vuoksi haluan pitää perheen koossa. Pelkään kuitenkin pahinta.

[QUOTE="vieras";29114199]Missa vaimosi muuten nyt on? Pakko sanoa etta ollen ollut samassa tilanteessa kuin aloiitaja ja voin sanoa Etta se Oli elamani kovin koetus mutta hengissa selvittiin.[/QUOTE]

Kotona. Koko perhe kotona. Hän tosin haluaa olla yksin juuri nyt.

Kyllä tämäkin koville ottaa. Hengissä tästäkin selvitään. Jää tosin nähtäväksi millaiset arvet tästä jää.

[QUOTE="Jarppa";29112171]Jotenkin tuntuu olevan sellainen käsitys, että äiti vie aina lapset mukanaan.

Kun olemme puhuneet erosta, on vaimoni kanta ollut heti ensimmäisenä se, että hän vie sitten lapset mukanaan.

Harvoin lasten isä voi saada yksinhuoltajuutta nykyään.[/QUOTE]

Miten olisi viikko-viikko systeemi? Lapset olisivat silloin yhtä paljon molemmilla. Voisi sopia hyvin myös lasten äidille, saisi aina joka toisen viikon aikaa syventyä tähän uuteen ihastukseensa.

Hyvin kypsästi suhtaudut vaimosi ihastukseen. Me ihmiset olemme erilaisia, jokainen reagoi pettämistilanteisiin eri tavoin. Vaikutat tekstisi perusteella kunnon mieheltä ja ajattelet lapsiesi parasta. Vaimosi on varmaan kovasti viehtynyt tästä ystävästään. Se hivelee itsetuntoa, kun on tuore suhde ja saa uudelta ihmiseltä huomiota. Ei ole riitoja, kun ei ole yhteistä arkea (vielä). Itse olen naisena vastaavassa tilanteessa kuin sinä. Miehellä on uusi ihastus. Mieheni on hyvinkin viehättynyt uudesta naisestaan, mutta eipä sitä tuossa tilanteessa tajua, että se arjen harmaus on vielä edessä....

Hyvin kypsästi suhtaudut vaimosi ihastukseen. Me ihmiset olemme erilaisia, jokainen reagoi pettämistilanteisiin eri tavoin. Vaikutat tekstisi perusteella kunnon mieheltä ja ajattelet lapsiesi parasta. Vaimosi on varmaan kovasti viehtynyt tästä ystävästään. Se hivelee itsetuntoa, kun on tuore suhde ja saa uudelta ihmiseltä huomiota. Ei ole riitoja, kun ei ole yhteistä arkea (vielä). Itse olen naisena vastaavassa tilanteessa kuin sinä. Miehellä on uusi ihastus. Mieheni on hyvinkin viehättynyt uudesta naisestaan, mutta eipä sitä tuossa tilanteessa tajua, että se arjen harmaus on vielä edessä....

Kiitoksia.

Juuri tuosta on kysymys. Tämä uusi ihastus tuntuu olevan vähän niljakaskin. Minä kuulemma en ole reilu vaimoani kohtaan kun vaadin häntä tekemään päätöksen asiassa. No sehän on selvää, hän yrittää liperrellä ja lirkutella. Selvästi yrittää nyt pelata kortit oikein.

[QUOTE="Jarppa";29114541]Kiitoksia.

Juuri tuosta on kysymys. Tämä uusi ihastus tuntuu olevan vähän niljakaskin. Minä kuulemma en ole reilu vaimoani kohtaan kun vaadin häntä tekemään päätöksen asiassa. No sehän on selvää, hän yrittää liperrellä ja lirkutella. Selvästi yrittää nyt pelata kortit oikein.[/QUOTE]

Täh!? Just joo, kyllä on ihmisillä otsaa! Mutta tuollaisiahan suurin osa on, että syyllisyyttä(kään) ei haluta itse kantaa, se pitäis olla vielä sun syykin, että oli pakko (snif) lähteä, kun mies potlaisi pellolle! Go, man go, sulla on niiin hyvä asenne! Katsotaanpas, kumman vaimo valitsee. Niljakkeen vai.. suoraselkäisen kaverin.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti

Juuri tuosta on kysymys. Tämä uusi ihastus tuntuu olevan vähän niljakaskin. Minä kuulemma en ole reilu vaimoani kohtaan kun vaadin häntä tekemään päätöksen asiassa. No sehän on selvää, hän yrittää liperrellä ja lirkutella. Selvästi yrittää nyt pelata kortit oikein.[/QUOTE]

Itse tekisin ratkaisun niljakkeen suhteen, josta en olisi ylpeä.

Kuulostaa, että vaimosi on sinisilmäinen? Se mies taitaa viedä häntä kuin pässiä narussa? Harmittaa lastesi puolesta.

valitettavasti tiiän miltä siusta tuntuu! meillä tilanne on vaan toisinpäin, ja todellakin tuollasen parin kk:n tuntemisen jälkeen on todella sekasin haluaako jatkaa miun kans vai uuden kamunsa kanssa. tuskasena vaan oottelen päätöstään, jotenkin sitä haluaa että toiselta löytyy selkärankaa ite ilmoittaa asiasta.

olen kokenut vastaavan tilanteen kahdesti, eka kerralla olin petetty, toisella pettäjä. Ja voin sanoa että ei suhde oikeastaan koskaan voi toipua tuollaisesta..
Ja mitä vaimoosi tulee, sitä ihastusta on lähdes mahdotonta pysäyttää jos sen on jo tuolle asteelle päästänyt. Se on niin vaikeaa.

Mitään hyvää tuollaisesta sekoilusta ei seuraa, oli elämäni kovimpia kouluja tähän mennessä, liian monta ihmistä satuttaa kun kaksi alkaa sekoilla :(

Nyt virheistä oppineena, avioerosta 2 vuotta, uusi tuore suhde.. osaan todellakin arvostaa toista aivan eritavalla. En enää voisi loukata toista niin. Enkä kestäisi jos minua loukattaisiin vielä.. se on kuin sydän reivttäisi rinnasta ja hajotettaisiin silmien edessä :(

Minä annan sinulle parhaan neuvon joka kuulostaa siltä vasta puolen vuoden päästä: anna niiden säätää mitä lystäävät äläkä missään nimessä ota tulevaa eksääsi takaisin tapauksessa että romanssi kuivahtaa alle puolessa vuodessa. Tuon ajan jälkeen osaat jo tehdä päätöksen itsekin.

Täs kohtaa alkaa viimeistään keittää ja pahasti. Oletetaan ny, et tää ei o lauantain kunniaksi keksitty provo.

Ensinnäkin, noin niinku normaalisti jos parisuhteessa olevilla on jotain sutinoita suhteen ulkopuolelle (kuten usein on), niin normaalijärkiset osaa hoitaa ne siten, et niistä ei kenenkään tartte tietää. Jos ne menee vaik ohi. Tai jos niist jää kiinni, mut silloin on ihan normaalia, et silloin funtsitaan, et jatkuuko sutinat vai erotaanko.

Kukaan normaali ihminen ei tu kotiin ja sano, et hihii, mul on ny vähän sutinaa tuol töissä.

Mut jos sutinan kohde sanoo sulle, et sä et ole reilu, niin on väärässä. Sä olet vähän liian reilu. Mulle se ei pystyis tommoista sanomaan, kofka on vähän vitun vaikee föfföttää ilman hampaita.

Ämmäs (ämmä tommonen on) kattelkoon ittelleen uuden osoitteen. Mieluusti jo huomenna.

Täs kohtaa alkaa viimeistään keittää ja pahasti. Oletetaan ny, et tää ei o lauantain kunniaksi keksitty provo.

Ensinnäkin, noin niinku normaalisti jos parisuhteessa olevilla on jotain sutinoita suhteen ulkopuolelle (kuten usein on), niin normaalijärkiset osaa hoitaa ne siten, et niistä ei kenenkään tartte tietää. Jos ne menee vaik ohi. Tai jos niist jää kiinni, mut silloin on ihan normaalia, et silloin funtsitaan, et jatkuuko sutinat vai erotaanko.

Kukaan normaali ihminen ei tu kotiin ja sano, et hihii, mul on ny vähän sutinaa tuol töissä.

Mut jos sutinan kohde sanoo sulle, et sä et ole reilu, niin on väärässä. Sä olet vähän liian reilu. Mulle se ei pystyis tommoista sanomaan, kofka on vähän vitun vaikee föfföttää ilman hampaita.

Ämmäs (ämmä tommonen on) kattelkoon ittelleen uuden osoitteen. Mieluusti jo huomenna.

Tiedätkö, elämä on ihmeellisempää kuin sinun strömsö-elämäsi - meillä muilla.

[QUOTE="ville";29114681]Mene lukemaan Seiskaa[/QUOTE]
No kun kiinnostaa!! Ei millään pahalla kuitenkaan, oikeasti, ap. Tartti kerran kysyä omalta mieheltä tällaista, meinaan, mutta tarpeeni menivätkin ohi.

Kyllä sellaisia suhteita (muitakin kuin tämä) vaan on olemassa. Mä en esim. halua salata mun mieheltä mitään. Tosin no, nyt on yks asia, jonka salasin, toiseen, entisessä elämässäni olleeseen mieheen liittyvä, mutta se oli niin vähäinen, että työstän sen itsekseni. Osin se avoin kertominen nimittäin ehkäisee tilanteiden kehittymistä eteenpäin.

[QUOTE="ville";29114777]Höpinöistäsi päätellen et ole joutunut elämää kohtaamaan oikein ollenkaan siltä varjon puolelta.[/QUOTE]

En mä sun päättelykykyjen puutteelle mitään voi.

Mut mitä helvetin strömssöötä tossa oli. Kolmannes pettää ja puolet liitoista päättyy eroon. Entäs sit. Aapeen ämmän käytös ei ole normaalia kumminkaan.

Aika moni on saanu pahasti turpaansa käytyään vieraassa vuoteessa. Jos ei omalta puolisoltaan, niin vieraan puolisolta. Se ei o mitään strömssöötä, mut niin vaan silti käy.

Ja se on kans ihan normaalia, et vieraissa käyvä huomaa kamansa siirtyneen rappukäytävään.

Aapeen tapauksessa heittäisin ämmän pihalle ja tavatessa lataisin sutistelijaa turpiin, sillai ikäänkuin vahingossa.

En mä sun päättelykykyjen puutteelle mitään voi.

Mut mitä helvetin strömssöötä tossa oli. Kolmannes pettää ja puolet liitoista päättyy eroon. Entäs sit. Aapeen ämmän käytös ei ole normaalia kumminkaan.

Aika moni on saanu pahasti turpaansa käytyään vieraassa vuoteessa. Jos ei omalta puolisoltaan, niin vieraan puolisolta. Se ei o mitään strömssöötä, mut niin vaan silti käy.

Ja se on kans ihan normaalia, et vieraissa käyvä huomaa kamansa siirtyneen rappukäytävään.

Aapeen tapauksessa heittäisin ämmän pihalle ja tavatessa lataisin sutistelijaa turpiin, sillai ikäänkuin vahingossa.

Sitä se Strömsö tässä kohtaa on, että puhut teorian, et kokemuksen kautta.

Yhteistyössä