Vaimo on ihastunut toiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jarppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan v***u. Vai noin se vaimo valitsi. Joo ei tule kestämään tuo suhde, ei. Ihan typerää jonkun ihastumisen huuman takia pilata oikea parisuhde ja perhe. Jos olis vaan pitänyt pientä etäisyyttä tähän uuteen "ystäväänsä", niin se olis ollut win-win kaikille. Ajatella nyt: se ensihuuma ja ihastuksen tunnehan se ihan parasta on! Se vaan tulee sitten se arki, jokaiseen suhteeseen, tuohonkin. Meni sekin alkuhuuma. Ja yksi perhekin samalla, eikun kaksi.

Miksei ihastumisen huumassa näe asioita järjellä eteenpäin? Miksi sitä muka kuvitellaan, että kaikki muuttuu siitä eteenpäin vaan paremmaksi, muka? Hitto, pysyis vaan siinä ihastumisvaiheessa eikä menis lääppimään eikä varsinkaan suhteeseen, niin se kiva olotila vois kestääkin, jopa. Mutta ei. Nyt pilataan kaikki.

No (kohta ex-)vaimosi oppii kantapään kautta. Kolaus tulee olemaan valtava, kun mukana on myös nuo lapset. Oi voi.

Mutta ap sulle toivon kaikkea hyvää. Ja tulevaisuuteen yhdessä lastesi kanssa onnea ja iloa.

Voimia ap! Todella raskasta, mutta uskon, että tämä nopea päätös on kuitenkin lopulta parempi kaikille.

On hyvä, että lapset jäävät luoksesi! Toivottavasti sulla on tukiverkkoa ja saat apua arjessa. Pidä pienistä hyvää huolta!

Tiedän tapauksen, jossa vaimo lähti kodista suoraan toisen miehen luo, eikä heti ottanut lapsia mukaansa. Isälle tuomittiin yksinhuoltajuus, vaikka naisella ei mitään mt-tms taustaa. Oli työpaikka vaimolla ja kaikki, eli ihan normaali tapaus. Mutta luonne ilmeisesti sen verran epävakaa ja lapset 8- ja 12- vuotta vastustivat muuttoa, niin isä sai pitää lapset. Varmaan tässäkin tapauksessa paras ratkaisu.

Jos on voimia, niin jos saisit vaimon uuden miehensä kanssa asumaan samalle paikkakunnalle, niin se olisi lapsille kaikkein paras. Näkisivät helposti molempia vanhempiaan. Tosin sitten sen miehen vanhalle perheelle (jos heidät jättää) se taas ei olisi hyvä...? No, puoliväliin edes sitten! Mutta ymmärrän kyllä, jos sellaisen vaatimiseen ei ole voimia.

Mutta ilman muuta lapset sinulle, kun vaimo kerran päätti sooloilla. Voimia.

Mä raotan sulle tulevaisuuden verhoa.

Rouvasi suhde heilaansa ei tu kestämään. Heilansa ei omaa vaimoaan ja perhettään tu jättämään. Rouvasi muuttaa vissiin opintopaikkakunnalleen... Menee muutama kuukausi, niin hoksaa, et elämä opintorahoilla ei o kauheen kivaa.

Siihen asti lapsen on viikonloput sinulla, koska viikonloppuisin olisivat vaan rouvan biletyksen tiellä. Tahtoisi varmasti lapsia luokseen muutoin milloin vaan ja sinun pitäis toimia taksikuskina 24/7, mut ei se ole sinun hommasi.

Anna hänen mennä. Ikävä juttu, mut eipä tuo kummoista vaimoainesta ole.

Mut mä veikkaan, et juhannukseen mennessä hän saa tarpeekseen sinkuttelusta ja on kovaa kyytiä tulossa takaisin. Mä myös pahaa pelkään, että sä olet niin kiltti, että otat hänet takaisin.

Tu kertomaan miten kävi.

Monesta kohdasta on samansuuntainen aavistus. Ei hän nyt ole kauheasti niin bilettäjätyyppiä, mutta voihan olla noinkin.

Vähän aavistelen samaa, että haluaisi palata takaisin jossain vaiheessa. Minä tiedän jo nyt, että en pystyisi enää kaiken tämän jälkeen jatkamaan yhdessä. Vielä tähän asti olisin pystynyt jatkamaan tämän yli, mutta kun eron tielle lähdetään, niin siitä ei paluuta ole.

Lupaan tulla juhannuksena päivittämään tilanteen tähän ketjuun, että miten on siihen mennessä käynyt :)

[QUOTE="vieras";29116012]Voihan v***u. Vai noin se vaimo valitsi. Joo ei tule kestämään tuo suhde, ei. Ihan typerää jonkun ihastumisen huuman takia pilata oikea parisuhde ja perhe. Jos olis vaan pitänyt pientä etäisyyttä tähän uuteen "ystäväänsä", niin se olis ollut win-win kaikille. Ajatella nyt: se ensihuuma ja ihastuksen tunnehan se ihan parasta on! Se vaan tulee sitten se arki, jokaiseen suhteeseen, tuohonkin. Meni sekin alkuhuuma. Ja yksi perhekin samalla, eikun kaksi.

Miksei ihastumisen huumassa näe asioita järjellä eteenpäin? Miksi sitä muka kuvitellaan, että kaikki muuttuu siitä eteenpäin vaan paremmaksi, muka? Hitto, pysyis vaan siinä ihastumisvaiheessa eikä menis lääppimään eikä varsinkaan suhteeseen, niin se kiva olotila vois kestääkin, jopa. Mutta ei. Nyt pilataan kaikki.

No (kohta ex-)vaimosi oppii kantapään kautta. Kolaus tulee olemaan valtava, kun mukana on myös nuo lapset. Oi voi.

Mutta ap sulle toivon kaikkea hyvää. Ja tulevaisuuteen yhdessä lastesi kanssa onnea ja iloa.[/QUOTE]

Niinpä. Asiat olisi voinut mennä toisin. Nyt ajauduttiin tällaiseen umpikujaan.

Kiitoksia :)

[QUOTE="Eee";29116271]Voimia ap! Todella raskasta, mutta uskon, että tämä nopea päätös on kuitenkin lopulta parempi kaikille.

On hyvä, että lapset jäävät luoksesi! Toivottavasti sulla on tukiverkkoa ja saat apua arjessa. Pidä pienistä hyvää huolta![/QUOTE]

Kiitoksia myöskin. Lasten takia tässä vielä jaksaa jatkaa. Olisi tullut liian iso tyhjiö jos olisi lapsetkin mennyt ja jäänyt aivan yksin.

Älä HELVETISSÄ suostu tuollaiseen. Naisella ei ole MIKÄÄN yksinoikeus lapsiin ja heidän kaappaamiseensa pelkästään sen perusteella että omistaa pillun ja tissit.

Valitettavasti isällä on hyvin harvoin näissä tapauksissa vaikutusvaltaa :( Eli kun äiti saa lähihuoltajuuden voi hän myös muuttaa. Näin kävi aikaisemmin ketjussa kertomassani tapauksessa jossa äidillä mielenterveyshäiriö. Lakimieheskään ei suositellut jutun viemistä eteenpäin sillä nainen voittaa lähes aina. Mies sai tyytyä etävanhemmuteen.

[QUOTE="hmm";29116533]Valitettavasti isällä on hyvin harvoin näissä tapauksissa vaikutusvaltaa :( Eli kun äiti saa lähihuoltajuuden voi hän myös muuttaa. Näin kävi aikaisemmin ketjussa kertomassani tapauksessa jossa äidillä mielenterveyshäiriö. Lakimieheskään ei suositellut jutun viemistä eteenpäin sillä nainen voittaa lähes aina. Mies sai tyytyä etävanhemmuteen.[/QUOTE]

Meidän tapauksessa kävi nyt silleen hyvin, että asiat on helpompi järjestää kun lapset jäävät tähän minun kanssani. Näin mennään nyt ainakin ensi kesään. Jatkosta ei sitten tiedä vielä. Ehkä viikko-viikko - systeemi tai jotain.

Nimimerkkikin on nyt rekisteröity. Jarppa olikin jo varattu. Jatkossa nimellä JarppaK.

Alkuperäinen kirjoittaja Adöjlgdaljö;29116283:
Tiedän tapauksen, jossa vaimo lähti kodista suoraan toisen miehen luo, eikä heti ottanut lapsia mukaansa. Isälle tuomittiin yksinhuoltajuus, vaikka naisella ei mitään mt-tms taustaa. Oli työpaikka vaimolla ja kaikki, eli ihan normaali tapaus. Mutta luonne ilmeisesti sen verran epävakaa ja lapset 8- ja 12- vuotta vastustivat muuttoa, niin isä sai pitää lapset. Varmaan tässäkin tapauksessa paras ratkaisu.

Jos on voimia, niin jos saisit vaimon uuden miehensä kanssa asumaan samalle paikkakunnalle, niin se olisi lapsille kaikkein paras. Näkisivät helposti molempia vanhempiaan. Tosin sitten sen miehen vanhalle perheelle (jos heidät jättää) se taas ei olisi hyvä...? No, puoliväliin edes sitten! Mutta ymmärrän kyllä, jos sellaisen vaatimiseen ei ole voimia.

Mutta ilman muuta lapset sinulle, kun vaimo kerran päätti sooloilla. Voimia.

Jatkossa tulevalla ex-vaimollani on aikomuksena muuttaa takaisin tälle paikkakunnalle kun koulu on käyty loppuun tuolla toisaalla.

Tosin sitähän ei tiedä, että miltä se elämä näyttää sitten ensi kesänä. Voihan olla että jos asiat luonnistuu hyvin hänen kannaltaan, niin elämä uuden heilan kanssa kukoistaa toisella paikkakunnalla, eikä ole halua muuttaa enää takaisin tänne.

No melkoinen aiti kylla! Itse olis aika vaikea edes kuvitella sellaista ihastumista, etta lapset suostuisin jattamaan taakse..

Jaksamisia sulle aloittaja! Vaikutat fiksulta ja tasapainoiselta kaverilta, vaikka tilannehan on tosi ikava. Pida hyva huoli lapsista ja pida myos kiinni omista oikeuksistasi. Vaimo on sen paatoksen tehnyt perheesta lahtea ja mun mielesta silloin myos se joka saa ne kovimmat uhraukset tehda.

minusta perheenrikkoja ei ole hyvä lähihuoltaja, hae sinä yksinhuoltajuutta.

Yksinhuoltajuutta sen takia, että toinen vanhemmista on ihastunut toiseen, siis mitä? Suomessa saa tapahtua paljon pahempiakin juttuja, ennen kuin yleisesti katsotaan, että on yksinhuoltajuuden arvoinen asia. Vaikka se vaimo olisikin syyllinen tässä, niin eiköhän sen silti olisi asiallista osallistua lasten elämään.

Itse petettynä naisena sanoisin: ulos!

Oletteko saaneet oikeasti,aidosti puhuttua,onko kyse vain ihastuksesta?No joo..mä oon raaka,en kattois tota enää sekuntiakaan.
Lapset hoksaa ettei vanhempien välit ole ok.Oli ne sitten 2 tai 12 vuotiaita.

Ei erossa välttis tarvii tulla yksinhuoltajia..Hoidatte lasten kohdalta asiat "kunniallisesti",sovitte raamit,säännöt-ja noudatatte niitä!

Sinä selviät elossa,hengissä!Vaimosi selviää!Lapsesi selviää!Voimia sinulle!

En nyt ihan tarkkaan tiedä, miksi tämän tänne kirjoitan. Ehkä haluaisin jotain kommentteja tai jotenkin muuten vaan jakaa tämän tilanteen.

Eli kuten otsikostakin näkyy, vaimoni on ihastunut toiseen mieheen. Me olemme olleet naimisissa noin 5,5 vuotta. Meillä on kaksi poikaa, 6 ja 2 vuotiaat. Meillä on mennyt ihan hyvin, mitä nyt joskus on ollut jotain riitaa, mutta siis noin niin kuin yleisesti ottaen on ihan hyvin mennyt.

Nyt elokuussa vaimo palasi äitiyslomalta jatkamaan opiskeluitaan viimeiseksi vuodeksi. Siellä opistossa vaimoni tapasi täydellisen kopion itsestään tosin miespuolisena. He ovat niin toistensa kaltaisia. Alussa olin vilpittömän iloinen vaimoni puolesta. Hänellä kun ei ole oikein koskaan ollut paljoa ystäviä.

Tässä parin kuukauden kuluessa on kehittynyt kaikenlaisia tunteita ja nyt ollaan ajauduttu tilanteeseen, jossa heidän on vaikea pitää näppejään toisista erossa. Useina päivinä ovat kuulemma viime viikolla ja tällä viikolla päätyneet suutelemaan. Annoin sen anteeksi. Onneksi eivät olleet sen pidemmälle menneet. Seksistäkin ovat kuulemma puhuneet, mutta onneksi eivät päätyneet harrastamaan sitä.

Jo aiemmin olimme vaimoni kanssa on sovittu pelisäännöistä; mielestäni on täysin ok olla sillä asteella mitä ystävät ovat ja siihen ei kuulu kaikenlainen kähmiminen ja suuteleminenkaan. Ja sitten kuitenkin he päätyivät tähän.

Minua häiritsi kun hän iltaisin viestitteli tämän kanssa. Myönnän, että olen tullut mustasukkaiseksi. Ratkaisuksi ongelmaan he keksivät jatkaa viestittelyä nettifoorumin kautta, jossa minä en ole rekisteröityneenä.

Kyllä minä aavistan mihin tämä menee vääjäämättä. Erostakin olemme puhuneet, mutta en haluaisi romuttaa perhet67tämme. En näkisi poikiemme kasvavan. En haluaisi olla pelkästään viikonloppuisä. Olen itse kasvanut ilman isää, en haluaisi samaa kohtaloa omille pojillemme.

Olen yrittänyt ottaa vaimoani huomioon kaikin erilaisin tavoin. Se nyt vain tuntuu olevan jokseenkin hyödytöntä kun hän niin kovasti kaipailee sitä uutta ihastustaan. Nyt on juuri alkanut viikon syysloma ja vaimo kaipailee tätä uutta ihastusta jo nyt. Joutuu peräti viikon olemaan näkemättä häntä.

Yhteistyössä