kuinka paljon teette ruokaa alusta loppuun itse ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Oon ihan mämmikoura enkä osaa kokata. Ja jos totta puhutaan ni en edes tykkää kokkaamisesta enkä halua opetella :D

Samoin. :D Mun taidot on ihan jossain muualla kuin köökkipuuhissa. Onneksi mies kokkaa meillä pääsääntöisesti lämpimät ruoat (ja on muuten hyvää ja monipuolista!), mä teen salaatteja ja joskus jotain pastaa tai keittoja ja sitten tällaisia "ekstroja" kuten guacamolea, salsaa tai hummusta. Teeleipiä myös leivon silloin tällöin; yläasteen kotitalous -kirjan ohjeella. :D

Yleisesti ottaen kaiken, sellaista ei ainakaan ole mitä ei voisi itsekin tehdä. Joskus kiireen tai laiskuuden keskellä jotain valmista, ei kyllä montaakaan kertaa kuussa. Siis lapsille. Äiti syö vähän liiankin usein ulkona, kun lapset ovat isällään.

vähän vaikea sitä on tehä toisinaan kun kaupoistakaan ei saa lihaa muuta kun pienenä silppuna oranssissa mössössä.

Leivon kyllä nykyisin melko harvoin, aiemmin ollut rakas harrastus mutta jotenkin vaan jäänyt nykyään... Leipää pitäis opetella tekemään isomummin reseptillä.

Yhteistyössä