Sellaista olen kuullut, että rankempia vatsalihastreenejä kannattaa tehdä vasta 6kk:n (!!!) kuluttua synnytyksestä, että vatsalihakset ovat kunnolla vetäytyneet sisään eivätkä jää repsottamaan. Muuten varmaan oman jaksamisen mukaan.
riippuu sun kunnosta, olitko ennen raskautta himo liikkuja vai sohvaperuna ? Mulle sanottiin ettà n. 2-3 kk synnytyksen jàlkeen ja ihan hissukseen aloitella