Kuka meinaa vielä kuntoilla tänään?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä tässä odottelen, että likka tulisi kotio ja päästäisiin lenkille. Illalla voisi sitten kuntoilla crosstrainerillä kun tuo jalkakin alkaa olla paremmassa kunnossa. Paino on tippunut 3kg, valtavaa :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Vielä en uskalla, vaikka edellisestä lenkisä on jo kaksi viikkoa! |O

Yhä yskittää niin että aijaijai...

Ehkä huomenna varovasti.

Ei kannata puolikuntoisena lähteä, sitten ei ainakaan meinaa millään parantua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
vastahan mä viimeksi la-aamuna kuntoilin :saint: :whistle:

Mulla on pieni aavistus siitä mistä "kuntoilusta" tässä on nyt kyse :whistle: :whistle: Vai että la-aamulla, mulla la-iltapäivä :whistle: :saint:

däääm :o hitto kun taas kuntoilututtais :whistle:

Seuraavasta kuntoilusta ei ole mitään tietoakaan :kieh: :kieh: Kun se kuntolaite on aivan uskomaton pässi jota tekis mieli vähän kouluttaa!! |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Seuraavasta kuntoilusta ei ole mitään tietoakaan :kieh: :kieh: Kun se kuntolaite on aivan uskomaton pässi jota tekis mieli vähän kouluttaa!! |O |O

niinhän ne kaikki tahtoo olla :/ mitään hyötyä niistä ei saa jos ei itse hikoile sydän väpättäen ja kuola valuen tosin suu kuivuneena :|
onneksi on tvshopissa aina uusia laitteita, ei paljoa mun elämää hetkauta vanhan rikkoutuminen tai väsähtäminen tai ennenkaikkea se pässiytyminen :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Seuraavasta kuntoilusta ei ole mitään tietoakaan :kieh: :kieh: Kun se kuntolaite on aivan uskomaton pässi jota tekis mieli vähän kouluttaa!! |O |O

niinhän ne kaikki tahtoo olla :/ mitään hyötyä niistä ei saa jos ei itse hikoile sydän väpättäen ja kuola valuen tosin suu kuivuneena :|
onneksi on tvshopissa aina uusia laitteita, ei paljoa mun elämää hetkauta vanhan rikkoutuminen tai väsähtäminen tai ennenkaikkea se pässiytyminen :kieh: :kieh:

Onneks mullakin on postimyynnistä tilattu crosstrainer, sillä ei ainakaan ole pässin oireita! Tottelee mua vallan mainiosti :whistle:
 

Yhteistyössä