P
pelkuri
Vieras
Minulla on olu kortti 5vyotta, mutta janut olen yhteensä noin vuoden.
Pelkään ajamista ja liikennetilanteita.
Kauhulla odotan tilanteita risteyksissä joissa valoyhteys ei toimi.
Pelkään ajamista ja liikennetilanteita.
Kauhulla odotan tilanteita risteyksissä joissa valoyhteys ei toimi.