Alkuperäinen kirjoittaja Seera:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:
Mika pakko siella tuppukylassa on asua? Ei varmaan mikaan pakko.
Ööö, vaikkapa puolison työ? Lasten koulut? Tukiverkko?
Puolisot voivat tarvittaessa asua eri paikoissa (nain mekin jouduttiiin) tai muuttaa alueelle missa kummallakin on mahdollisuus saada tyopaikka. Lapset myos joutuvat muuttamaan kouluaan perheen hyvinvoinnin eteen, ei maailmaa kaada. Tukiverkkoja ei monellakaan ole, huono tekosyy. Ja tukiverkot Suomen sisalla ovat kuitenkin tarpeeksi lahella.
Tekosyita kaikki, nykyaan tarvitsee joskus muuttaa tyonperassa, se on fakta.
Johan on tytöllä jutut! Kiitos vaan, minä ainakin mieluummin olen kotona työttömänä kuin laitan työn perhearvojen edelle. Lapset tarvii isäänsä että äitiänsä kyllä molempia päivittäin, lienee jossain tutkittu että näin on parasta. Töitä löytyy sitten, varsinkin täällä Etelä-Pohjanmaalla, kun on löytyäkseen. Joka kuukaan ei ole mitä hakea, toisinaan taas on useampi.
<olen kaupunkikierrokseni tehnyt ja palannut takaisin kotiseudulle, että ei tarvi siitäkään olla paitsi. Nyt pistän lapseni etusijalle ja olen luultavasti työttömänä aina siihen saakka kun menevät molemmat kouluun ja sitten voin ajatella vaikka omaa ruokaravintolaa ja ehdin sittenkin vielä maksamaan vaikka miljoonia veroja ennenkuin loppu tulee, ellei tuo sika sitten yllätä.