Kuka lähtee mukaan? 4vko:n GoFatGo-haaste!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lucia: Tiedän tunteen, juuri tuo päivän kiireily on aina saanut minut iltaisin syömään ihan mitä sattuu. Olen jo oppinut jotenkin ennakoimaan, jos näen esim. että tulossa on pitkä päivä, niin olen ottanut prodepatukan, omenaa mukaan. Auttaa hieman jos sitten pääsee edes lounaalle jossain välissä.

Mullahan oli ne kaverin 30veet perjantaina, hieman kosteissa merkeissä. Syötiin illalla kiinalaista ja pidettiin kaverille hemmottelupäivä. Meni oikein kivasti, paitsi että sain aivan kamalan krapulan vaikka en edes juonut paljoa, joten en eilen juurikaan syönyt mitään. Kaiken lisäksi sain kärsiä eilisen päivä aivan jumalattomista vatsakivuista. Ei paljoa tee mieli repsuilla juuri nyt :D
Seuraavan punnituksen teenkin sitten keskiviikon sijasta perjantaina tai lauantaina. Kun kerran on aikaa syödä kunnolla ennen reissua niin sen teen, koska siellä ruokailu on mitä sattuu. On kyllä jo tsekattu on hotellissa on hyvät varustelut huoneissa, joten siellä onnistuu ruuanlaittokin ja saa hyvin otettua sinne aamu- ja välipaloja jääkaappiin :)

flags_1.jpg
flags_1.jpg
4l9wl83ze2p.png

4päivää enää. Eikä edes ahista, tää on ollut kyllä sekä tuloksekkain, että helpoin dietti jolla oon ollut.
Mä en ole koskaan uskaltanut syödä alle 1200kcal jos olen laskenut ja siitä ei kovin isoa vajetta tämän painoisella sitten tule. Joten tahti on ollut about 1,6kg/kk max jos ei repsahda kertaakaan ja joka päivä ruuat menee just.
Aamupalan olen syönyt joka aamu, huonoina aamuina olen vaihtanut aamupalan ja iltapalan paikkaa. Tuntuu se silti vieläkin joka aamu aika urakalta :D

Mitenkäs muilla mennyt? Saanalla ja Saanan miehellä ja Leppiksellä alkais olla 3vko täynnä? Lucialla muistaakseni 2. Olis kiva tietää vielä ennen lähtöä, miten muut on jakselleet. Tsekkailen kyllä sitten palattua vielä :)

Tosiaan viimoinen viikko lähti mulla ja miehelläni käyntiin. MIehelläni paino on tullut ales päin jo n. 6kg, vielä viikossa voi tapahtuu mitä vaan. Maha on hällä lähtenyt lähes kokonaan pois, voidaan ehkä jossain vaiheessa käyttää mittanauhaa, niin tiietään kuin monta senttiä, eron kyllä huomaa vanhaan.

Mulla on sen verta paha flunssa päällä, etten ole saanut syötyä kaikkea mitä pitäis, on varmaan säästöliekki päällä, vain "helposti" nieltävä mennee alas, rahka, mehukeitto, sosekeitto ja puuro. Puntarilla kävin viimelauantaina, jolloin vielä näytti -3kg, mutta osa on varmaan pöhöttynyt takaisin jo. Mun kohdalla kun painon pudotus vaatii myös sitä aktiivista liikuntaa, näemmä.

Tsemppiä muille!

No niin. Tänään hyppäsin vaakaan ja mittasin vyötärön. Paino putosi 2,3kg, se on nyt 57,4kg :) Vyötärönympärys kapeni 3cm ja on nyt 68cm.
Nää kilot on ollu aika tiukassa ja vyötärö se vaikein kohta mistä ei ole lähtenyt oikein ollenkaan, joten olen kyllä tosi tyytyväinen tulokseen. Mahan seutu näyttää ihan erilaiselta nyt ja jenkkikset on tiessään.

Toivottavast Saana on jo parantunut. 3kg:kin tosi hyvä suoritus! :) Ja ihan mahtava rutistus sun mieheltä!

Muidenkin tuloksia olisi kiva tietää :) Jos ei tänään enää ehdi, niin sitten viikon päästä tulen vielä lukemaan tän ketjun :)

Yhteistyössä