Kuka on palstan omaperäisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26536065]Tottakai yh pärjää taloudellisesti paremmin kun pienipalkkainen yksineläjä. Ihan järjetöntä vängätä tuota asiaa vastaan, johan siitä on paljon puhuttu jopa eduskunnassa. Ehkä nuo Chefit sun muut yh:t eivät sitten ole koskaan asuneet yksin kun puhuvat niin läpiä päähänsä.[/QUOTE]

Oletko sä itse yh?

Eihän tehdä tästä riitaa. Taisin itse tyhmänä aloittaa koko jutun, kun menin mainitsemaan noista yh-jutuista. Ketjun alkuperäinen aihe on kuitenkin jotain aivan muuta.

Ehkäpä sun täytyisi joskus miettiä sitä, että mitä kaikkea skeidaa näppikseltäs suollat palstalle :stick:

[QUOTE="Vieras";26536065]Tottakai yh pärjää taloudellisesti paremmin kun pienipalkkainen yksineläjä. Ihan järjetöntä vängätä tuota asiaa vastaan, johan siitä on paljon puhuttu jopa eduskunnassa. Ehkä nuo Chefit sun muut yh:t eivät sitten ole koskaan asuneet yksin kun puhuvat niin läpiä päähänsä.[/QUOTE]

Chef on kyllä asunut yksin silloin, kun Chef vielä oli lapseton.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Minä en ainakaan pärjännyt kun olin yh..

Sillonkun minä olin yh, niin pärjäsin taloudellisesti kyllä paremmin kuin mitä me nyt perheenä edes pärjätään :D

Tosin huollettavanani oli vauva, joka ei sitä rahaa tosissaa liiemmin kuluttanut. Vaatteita löytyi kirppiksiltä pienille vauvoille pilvinpimein. Ruoka tuli tissistä ja kun ei tullut, niin äkkiäkös sitä bataattisoseen väänsi. Taisi vauvan ruokakustannukset olla kuukaudessa ihan 20e luokkaa. Vaatekustannuksia oli 20-100e luokkaa, miten nyt vaan sattu innostua shoppailemaan.
Itselleni en vaatteita liiemmin ostellutkaan, ruokakustannukset yhdelle henkilölle oli myös vähän mitä oli.

Tuloja oli asumituki 450e/kk (vuokra kaksio oli 580e, maksoin huimat 130e vuokraa itse)
Korotettu lapsilisä 140e/kk
Elatustuki 140e/kk
Toimeentulotuki 500e/kk.

Menoja oli taas vuokraa 130e/kk
Sähkölasku 2-3kk välein oli muutamaa kymppiä, ehkä 60e?
Kauppaan meni kuukaudessa n 150e/kk
Laskuja oli puhelin ja netti, yksi lehtitilaus, 50e/kk.

1230e - 390e = 840e/kk. Näin siis kun olin yksinhuoltaja yhdelle lapselle.

[QUOTE="Vieras";26536078]Ei, vaan näköjään sinä. Ota sinäkin selvää asioista ennen kun tulet tänne huutelemaan tyhmyyksiä.[/QUOTE]

13223974932.png

Unohtamatta yleisiä sairastamisia, sairauskierteitä tai mitään muutakaan normaaliin elämään kuuluvaa. Todennäköisesti kun se paskoo vaippaansa niin sieltä tulee rahaa paskan sijaan.

Nyt putosin ja repsahdin nauramaan. :ashamed:

[QUOTE="Vieras";26537575]Etkö sinä saatanan urpo ymmärrä, että yksin asuvissa on eniten köyhiä, yh:t eivät yleensä ole niitä kaikkein köyhimpiä koska saavat eniten tukia, ja lapsista maksetaan lapsilisää. Ja todella säälittävää kaikilta täällä haukkua Akaattia, vaikka puhuu asiaa, ja asiallisesti vielä.[/QUOTE]

Tosi kehno tilanne akaatilla, eikös hää just tossa selitellyt kuinka maksoi ulkomaanmatkat suvulle, tuhansia euroja.

Ja miksi sinä tuota tekstiä lainasit? Se oli metikselle.

[QUOTE="Vieras";26537603]Mikä sinuakin vaivaa kun tarvitsee olla noin ilkeä? Oletko ollut koulukiusaaja kun palstakiusauskin sujuu noin hyvin? Sietäisit hävetä!![/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="Vieras";26537575]Etkö sinä saatanan urpo ymmärrä, että yksin asuvissa on eniten köyhiä, yh:t eivät yleensä ole niitä kaikkein köyhimpiä koska saavat eniten tukia, ja lapsista maksetaan lapsilisää. Ja todella säälittävää kaikilta täällä haukkua Akaattia, vaikka puhuu asiaa, ja asiallisesti vielä.[/QUOTE]

|O

Yhteistyössä