Kuka on palstan omaperäisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monta kertaa vuodessa reissaa ulkomailla, maksaa sukulaisillekin matkat, ja joka kk jää kuulemma 1000e säästöön. Ja hänen mielestä yh:lla menisi vieläkin paremmin.
:D

file.php

[QUOTE="Vieras";26537653]Sinä nyt oletkin pahin kiusaaja. Et osaa keskustella aisallisesti. Olet vittumainen ihminen. Oikeasti.[/QUOTE]

Rauhoitutaanpas nyt.

Tää ketju on ollut erittäin viihdyttävä, mutta kaiken hyvän on loputtava aikanaan. Ja se aika ois nyt. :hug:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="Vieras";26537653]Sinä nyt oletkin pahin kiusaaja. Et osaa keskustella aisallisesti. Olet vittumainen ihminen. Oikeasti.[/QUOTE]

:laugh: Kyl varmaan pitäis tirauttaa muutama kyynel, niin sinunkin sielusi saisi rauhan.

[QUOTE="Vieras";26537575]Etkö sinä saatanan urpo ymmärrä, että yksin asuvissa on eniten köyhiä, yh:t eivät yleensä ole niitä kaikkein köyhimpiä koska saavat eniten tukia, ja lapsista maksetaan lapsilisää. Ja todella säälittävää kaikilta täällä haukkua Akaattia, vaikka puhuu asiaa, ja asiallisesti vielä.[/QUOTE]

Tarkennetaan, ettei kukaan ymmärrä väärin, puhun siis edelleen tästä Metiksestä.. En Akaatista.

Minä en siis paheksu yksinhuoltajien tukia enkä olisi niitä poistamassa, mutta sitä en ymmärrä, että ette suostu uskomaan, että joissain tilanteissa on kannattavampaa olla yh kuin yksinelävä henkilö.

Suorastaan alkaa saamaan sairaita piirteitä tuo sun pakkomielteesi tästä asiasta. Et usko niitä joilla on OIKEAA ja TODELLISTA kokemusta yksinhuoltajuudesta vaan väität tietäväsi paremmin kun olet niitä sun naurettavia laskelmia tehnyt. Et usko myöskään sitä, että on täysin eri asia olla yh:n lapsin kuin olla itse se yh joka huolehtii kaikesta.

Kyllä mä eläisin huomattavasti leveämmin jos mulla olisi tässä mies jakamassa kuluja. Ja mä TIEDÄN mistä puhun.

[QUOTE="Minna";26537775]Suorastaan alkaa saamaan sairaita piirteitä tuo sun pakkomielteesi tästä asiasta. Et usko niitä joilla on OIKEAA ja TODELLISTA kokemusta yksinhuoltajuudesta vaan väität tietäväsi paremmin kun olet niitä sun naurettavia laskelmia tehnyt. Et usko myöskään sitä, että on täysin eri asia olla yh:n lapsin kuin olla itse se yh joka huolehtii kaikesta.

Kyllä mä eläisin huomattavasti leveämmin jos mulla olisi tässä mies jakamassa kuluja. Ja mä TIEDÄN mistä puhun.[/QUOTE]

Argh. Nyt verrataan yh:ta ja sinkkua!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Akaatti, Majuri, Metis ja Majurin mielestä myös minä. Siinä ehdokkaat tähän mennessä. Taitaa se kuitenkin kallistua siihen Akaattiin. Minun puolestani tämän ketjun seuraaminen saa loppua tähän. Johan tuolla tuli päätä seinään hakattua :headwall:

Jotenkin alkaa tuntumaan että akaatti on vieraana. Sen verran epäloogista kommentointia.

Miten niin epäloogista. Akaatti kirjoitti että yh:lla menee usein taloudellisesti paremmin kuin huonosti tienaavalla sinkulla koska yh saa etuja ja tukia. Tuo "Minna" kirjoitti että kyllä minä miehen kanssa asuessa tulisin paljon paremmin toimeen kuin yh:na. Nii-in...aaaaarhg.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="Vieras";26537650]Kannattaisi oikeasti miettiä käytöstäsi, eikä heitellä lapsellisesti mitään nauruhymiöitä. Mutta ehkä sinun vain pitää jatkaa "koviksen" palstakiusaajan esittämistä, kuten teini-ikäiset usein tekee.[/QUOTE]

Huomenna 2 tuntia jälki-istuntoa? :(

:hug:

[QUOTE="Minna";26537775]Suorastaan alkaa saamaan sairaita piirteitä tuo sun pakkomielteesi tästä asiasta. Et usko niitä joilla on OIKEAA ja TODELLISTA kokemusta yksinhuoltajuudesta vaan väität tietäväsi paremmin kun olet niitä sun naurettavia laskelmia tehnyt. Et usko myöskään sitä, että on täysin eri asia olla yh:n lapsin kuin olla itse se yh joka huolehtii kaikesta.

Kyllä mä eläisin huomattavasti leveämmin jos mulla olisi tässä mies jakamassa kuluja. Ja mä TIEDÄN mistä puhun.[/QUOTE]

Jos Minna taas vaivautuisi lukemaan viestini, niin olen kirjoittanut omasta tilanteestani. Minulla ei ole asumassa tässä mitään miestä. Maksan itse kaikki kuluni. Minulla menisi rahallisesti paremmin jos olisin yksinhuoltaja kuin nyt, kun asun yksinäni.

Yhteistyössä