K
Kepsis
Vieras
Monta kertaa vuodessa reissaa ulkomailla, maksaa sukulaisillekin matkat, ja joka kk jää kuulemma 1000e säästöön. Ja hänen mielestä yh:lla menisi vieläkin paremmin.
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Monta kertaa vuodessa reissaa ulkomailla, maksaa sukulaisillekin matkat, ja joka kk jää kuulemma 1000e säästöön. Ja hänen mielestä yh:lla menisi vieläkin paremmin.
![]()
Mistähän nämä ristiretkeläiset oikein saa voimansa, joka nurkassa näkyy "viattomia kiusattavia" sama se mitä paskaa ne itse suoltaa näppikseltään.
Rauhoitutaanpas nyt.
Tää ketju on ollut erittäin viihdyttävä, mutta kaiken hyvän on loputtava aikanaan. Ja se aika ois nyt. :hug:
Tarkennetaan, ettei kukaan ymmärrä väärin, puhun siis edelleen tästä Metiksestä.. En Akaatista.
Kyl varmaan pitäis tirauttaa muutama kyynel, niin sinunkin sielusi saisi rauhan.
Siksi, koska tämä ketju näyttää koskevan enimmäkseen raha-asioita.
Minä en siis paheksu yksinhuoltajien tukia enkä olisi niitä poistamassa, mutta sitä en ymmärrä, että ette suostu uskomaan, että joissain tilanteissa on kannattavampaa olla yh kuin yksinelävä henkilö.
Akaatti, kaikella ystävyydellä sanon, että sinun pitäisi hoitaa itsesi (mielenterveys) kuntoon ennen lasta.
Et ehkä itse näe sitä, mutta olet tosi sekaisin ja pyörit itsesi ympärillä.
Kuka on omaperäisin ja oudoin?
Suurin osa taitaa olla sitä mieltä, että Akaatti on se oudoin. Majuri ehdotti itseään, mutta ei saanut kannatusta. Muita ehdokkaita?
Suurin osa taitaa olla sitä mieltä, että Akaatti on se oudoin. Majuri ehdotti itseään, mutta ei saanut kannatusta. Muita ehdokkaita?
Jotenkin alkaa tuntumaan että akaatti on vieraana. Sen verran epäloogista kommentointia.
Ilmeisesti Akaatin tuleva lapsi ei syö, käytä vaatteita, kuluta asumistilaa tai tee mitään muutakaan lapsuutensa aikana.:|