Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()
Enmäuskonut et mua täällä kovin moni edes muistaa.
Mäkin oon miettinyt että missä sä luuraat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kukkuluuruu, pelkkää hyvää vainOn vaan niin kiirusta koko ajan, ettei aika oikeen riitä tänne enää :ashamed:
Hienoahienoa... Nyt asiat tärkeysjärjetykseen, ja palstailu ykköseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hitsit! *Potkii IRL:ää päähän uusilla juoksukengillä*
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()
KYLLà SUT MUISTETAAN!et teretulemast takaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Btw, mikä on teenlitkun entinen nikki?
Sörhis, Sörhipöykerö, Elopompelo, Sol Angel (hitto, miks mä muistin nuo kaikki).
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Sun on pakko tykätä musta, ainakin hiukan.
En mä uskonut et mua täällä kovin moni edes muistaa...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()
muistaa helposti. ei monelle ole joutunu ulkomaille soittamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()
:saint: Mä voin siis olla yksi palstan jääräpäistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()
Oletko puhelintyttö?