Kuka palstalaisista on jääräpäisin jankkaaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarkkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voisin vastata että minä, mutta kun mä en enää jaksa täällä jankata kauhean pitkään :D NinaTT ainakin joutuu aina jankkaamaan muiden kanssa, mutta sitä ei kai ihan tarkoitettu?

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

ei, kyllä sä olet ennemminkin palstan Pikkuvanha.

Mä olen vähän rauhoittunut, vuosi pari sitten jaksoin jankata eräässä aloittamassani 32-sivuisessa ketjussa loppuun asti. :ashamed: :whistle:

:o herran jestas! mistäs siinä vänkättiin ?

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Mä voisin vastata että minä, mutta kun mä en enää jaksa täällä jankata kauhean pitkään :D NinaTT ainakin joutuu aina jankkaamaan muiden kanssa, mutta sitä ei kai ihan tarkoitettu?

Joutuu?
Jankkaa vap.ehtoisesti, koska eihän kenenkään pakko ole.

ei, kyllä sä olet ennemminkin palstan Pikkuvanha.

Mä olen vähän rauhoittunut, vuosi pari sitten jaksoin jankata eräässä aloittamassani 32-sivuisessa ketjussa loppuun asti. :ashamed: :whistle:

:o herran jestas! mistäs siinä vänkättiin ?

Pettämisestä :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kuka on ff?

Mietin samaa.
Mulla tässä ketjussa, harmaana, nikki "ff", enkä tietääkseni ole juurikaan jankuttanut tänään täällä, enkä tod käytä kys. nikkiä usein mutta voin mä toki kunnian ottaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja h:

Joutuu?

Kyllä hän aika selkeästi kertoo aina mitä ajattelee, sitten tulee lauma hyeenoja vetelemään ihan vääriä johtopäätöksiä ja jankkaamissoppa on valmis :D

ninaTT. Jos tapaisin livenä, en uskaltaisi päivää sanoa, alkaisi kuitenkin jankkaamaan siitä, onko päivä hyvä vai ei ja miten minä voin ilman vaistoa tuollaista sanoa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja h:

Joutuu?

Kyllä hän aika selkeästi kertoo aina mitä ajattelee, sitten tulee lauma hyeenoja vetelemään ihan vääriä johtopäätöksiä ja jankkaamissoppa on valmis :D

Jankkaamissoppa = keskustelu / väittely ?
Onhan se Nina siinä mukana, vap.ehtoisesti. Tuskinpa kaikki muut hyeenoja.

Yhteistyössä